דחיקת אזכורים שליליים בגוגל
האלגוריתם של גוגל מאוד קפדני בכל הנוגע לאזכורים שליליים. אם למשתמש יש מילה שלילית בתוצאות החיפוש שלו, גוגל תציג למשתמש רק תוצאות חיוביות. מאמר זה עוסק בנושא של דחיקת אזכורים שליליים בגוגל. זה יסביר איך למחוק אותם ומה המשמעות שלהם בפועל.
בשנת 2015, גוגל החלה למחוק אזכורים שליליים ולא רלוונטיים מתוצאות החיפוש. זה נעשה כדי להפוך את מנוע החיפוש לרלוונטי יותר עבור אנשים. גוגל הסירה בהדרגה הערות שליליות מתוצאות החיפוש שלה. זה דבר טוב שכן זה עוזר לשפר את חווית החיפוש עבור משתמשים; עם זאת, חלק מהאנשים עדיין מתלוננים על כך. בעוד שאחרים מנצלים את ההזדמנות הזו כדי לנקום.
כמה אנשים יצירתיים השתמשו באלגוריתם של גוגל כדי ליצור תוכן שהוא חיובי ושלילי בו זמנית. לדוגמה, אתה יכול להשתמש באלגוריתם של גוגל כדי לכתוב תגובה חיובית על פוסט שלילי או להיפך. חלק זה ידון בטכניקות למחיקת אזכורים שליליים בגוגל. טכניקות אלו אינן ישימות לכל הפלטפורמות אך ניתן להשתמש בהן בגוגל ובמנועי חיפוש גדולים אחרים.
איך אפשר למחוק אזכורים שליליים?
הערות שליליות מגוגל הן בעיה גדולה לעסקים. זה יכול להיות סיוט עבור עסקים קטנים וסטארטאפים להתמודד איתו. ההערות השליליות עלולות להזיק למוניטין של העסק ולכן חשוב להעלים אותן בהקדם האפשרי באמצעות שירות ניהול מוניטין ברשת. מכיוון שגוגל הפכה לפלטפורמה עבור מנועי החיפוש בעולם, אין זה מפתיע שגם אזכורים שליליים של חברות מופיעים בתוצאות החיפוש.
גוגל הוא מנוע חיפוש פופולרי. הוא משמש מחצית מאוכלוסיית העולם. יש לו מיליארדי משתמשים – בעיקר אנשים בהודו ובמדינות אחרות בדרום מזרח אסיה. ביקורות שליליות במנועי החיפוש הפכו נפוצות מאוד עם השנים, במיוחד בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר ויוטיוב. חלק מהביקורות השליליות הללו אינן רק מילים אלא הן הערות שמותירות השפעה עמוקה על המוניטין שלך.