ניהול קמפיינים בגוגל

ניהול קמפיינים בגוגל

ניהול קמפיינים בגוגל, הוא אחד מהדרכים היותר טובות לקדם אתו עסק ולא ממש חשוב איזה עסק. עסק שמנוהל על ידי קמפיין הפקטיבי שמביא עמו תוצאות, כדאי גם שינוהל ויקודם בגוגל דווקא.

ניהול קמפיינים בגוגל

קמפיין, הוא קבוצה של קבוצות מודעות קשורות, המשמשות לעתים קרובות לארגון קטגוריות של מוצרים או שירותים שאתם מציעים ללקוחותיכם. כל קמפיין מרוכז במטרה שתואמת את הדבר העיקרי שתרצו לקבל ממסע הפרסום שלו, כגון מכירות או תנועת אתרים.

לצורך פתיחת דף פרסום קמפיינים, יהיה עליכם לערוך קמפיין אחד לפחות לפני שתוכלו ליצור מודעות בחשבונכם.

יעדים של קמפיין

קמפיינים נוצרים סביב מטרה, ומספקים תכונות והגדרות בהתבסס על הפעולות שאתה רוצה שהלקוחות שלך יבצעו. כל ההגדרות והתכונות של מסע הפרסום, יהיו זמינות עבורך למרות היעדים שתבחר, ותמיד תוכל לבצע שינויים ביעדים ובקמפיינים שלך.

סוגי קמפיינים ורשתות

סוג מסע הפרסום שלך קובע היכן הלקוחות יראו את המודעות שלך ואת ההגדרות והאפשרויות העומדות לרשותך. לדוגמה, אם ברצונך ליצור מסע פרסום ברשת החיפוש הממוקד לרשת המדיה, אתה יכול לבחור "חיפוש" כסוג מסע הפרסום שלך, ואז להוסיף את רשת המדיה בהגדרת הרשת שלך.

התאמת סוגי קמפיינים בגוגל

אם כבר הגדרת במסגרת ניהול קמפיינים קמפיין דומה ואתה רוצה להשתמש באותן הגדרות, אתה יכול לחסוך זמן על ידי טעינת ההגדרות ממסע הפרסום הקיים שלך למסע הפרסום החדש שלך. תראה את האפשרות "טען הגדרות מ" ותפריט יפתח בדיוק תחת סוג מסע הפרסום החדש שלך.

לחלופין, תוכל להעתיק ולהדביק במהירות מסע פרסום קיים מהתפריט הנפתח "ערוך" בכרטיסייה "קמפיינים". פשוט סמן את התיבה שלצד הקמפיין שברצונך להעתיק, בחר "העתק" מהתפריט הנפתח "ערוך", ואז בחר "הדבק", מהתפריט הנפתח כדי ליצור את הקמפיין החדש.

Share this post

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך: