מקרים בהם לא כדאי לחסוך על קידום בגוגל

בניית קישורים

אין ספק שקידום אתרים בגוגל הינו אחד מכלי השיווק העוצמתיים שנתונים לרשות בעלי
האתרים. מכיוון שוגל אחראית לרוב המוחלט של נפח החיפוש בישראל, כמעט ואין טעם
לקדם אתרים במנועי חיפוש אחרים (בישראל). קידום אתרים אורגני אמנם איננו כרוך
בתשלום ישיר לחברת גוגל אך הוא כן כרוך בהוצאות בין אם מדובר בתשלום לכותבי תוכן
בעבור כתיבת מאמרים או תכנים אחרים לאתר או בעבור רכישת מאמרים באתרים חיצוניים
לצורך הפניית קישורים. קידום אתרים אורגני תלוי הרבה בנפח העבודה שמקדם האתרים
משקיע אך לא רק בכך אלא גם באיכות העבודה. אז מתי אפשר לחסוך ויותר חשוב, באילו
מקרים כדאי להשקיע בקידום בגוגל?

שוק תחרותי
בעבר היה מספיק להקים אתר חדש, למלא אותו קצת בתוכן ואולי לפזר כמה קישורים
(אפילו באתרים לא איכותיים) והאתר היה מגיע מיד לעמוד הראשון בגוגל. בעבר הרחוק זה
היה מפני שלא היו הרבה אתרים בגוגל ובהמשך בגלל שלא הרבה ידעו איך או השקיעו
בקידום האתר שלהם. היום, במידה והאתר שלכם לא נמצא בנישה בתולית לחלוטין, סביר
להניח שהמתחרים שלכם משקיעים בקידום האתר שלהם לפחות במידה מסוימת. מסיבה זו
כאשר מדובר בקידום אתר המשתייך לשוק תחרותי חשוב להשקיע בקידום האתרים  ובניית קישורים כמה
שניתן.

תחום רחב
ישנם אתרים העוסקים בתחום מאוד ספציפי ובאים לענות ממש על בעיה אחת. אתרים
אחרים, כמו אתרים של עורכי דין לדוגמא, מבקשים לענות על צרכים רבים של אנשים. עורך
דין פלילי לדוגמא, יכול לעזור לאדם אשר מבקש להגן על עצמו במקרים רבים בין אם מדובר
בהליכי מעצר, משפט פלילי בתחומים שונים ועוד. מסיבה זו, במידה והאתר של עורך הדין
יהיה מצומצם ויכיל רק ראשי פרקים של שירותיו, יהיה קשה יותר לאנשים למצוא את האתר
שלו. בנוסף, על ידי פתיחת בלוג בתוך האתר וכתיבת מאמרים המכילים מילות מפתח שונות
ניתן להגיע לקהל יעד רחב יותר. דוגמא לכך תהיה כתיבת מאמר המכיל את הביטוי "איך
עורך דין יכול לקצר תקופת מעצר". סביר להניח שביטוי שכזה יהיה מחופש גם על ידי מי
שעוזר או מי שבעצמו נמצא תחת הליכי מעצר ולכן יוכל האדם להכיר את עורך הדין דרך
התוכן שבאתר שלו או במקרים אחרים להכיר במקצועיותו של עורך הדין עוד בשלבים
מוקדמים, לפני שהוא פונה לקבלת שירותים בתחום.

טכנולוגיה פיננסים רכבים שיווק
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פרסום ממומן מול קידום אורגני: מה קורה כששני העולמות נפגשים?
בעידן שבו הכל מתרחש בקצב מואץ, החיפוש למקסם את החשיפה של העסק שלך הוא קרב יומיומי. כאשר המטרה היא תמיד...
קרא עוד »
דצמ 29, 2024
פתיחת הנתיב לדרכון אמריקאי: מה שאתה צריך לדעת
בתחום המורכב של נסיעות והגירה בינלאומיות, השגת דרכון אמריקאי היא אבן דרך משמעותית. כסמכות מוכרת...
קרא עוד »
נוב 27, 2023
ארכיון דיגיטלי – חשוב להשתמש בו נכון
אם מצאתם מערכת של ארכיון דיגיטלי בעבור העסק שלכם, דעו לכם כי יהיה חיוני לוודא כי אתם עושים בה שימוש...
קרא עוד »
נוב 29, 2020
צילום לחנויות אינטרנט – דגשים חשובים בנושא
כאשר ניגשים אל צילום לחנויות אינטרנט יהיה חשוב לעשות זאת תוך כדי שמביאים בחשבון את מידת הפוקוס של...
קרא עוד »
יול 15, 2021
טיפים מעשיים לחיזוק אבטחת החשבונות שלך ברשתות החברתיות – למה ולמה כדאי לך להתחיל כבר עכשיו?
כמעט כל אחד מאיתנו מנהל היום לפחות חשבון אחד ברשתות החברתיות. אלו הן הפלטפורמות שבהן אנחנו מבלים...
קרא עוד »
יונ 25, 2025
ניהול קשרים עם ספקים: אמנות או מדע?
בניהול עסקי, לא תמיד קל להבין את הדינמיקה שמבעד למערכות היחסים עם ספקים. לפעמים זה מרגיש כמו ללטף חתול...
קרא עוד »
אוג 06, 2024
מינוף קידום ממומן איכותי – למה זה כבר לא מותרות, אלא חובה לגילוי תוכן איכותי?
תחשבו על זה רגע: יש לכם תכנים מעולים, שמבוססים על ידע חזק ומחדש. כל מילה במקומה, כל רעיון מחובר בדיוק אל...
קרא עוד »
מאי 28, 2025
גילוי הסודות: מידע בלתי צפוי על אתרי הימורים
בעוד העידן הדיגיטלי מתקדם, הרבה מיזמים מסורתיים, כמו הימורים, מצאו בית משגשג באינטרנט. בעוד היתרונות...
קרא עוד »
ספט 17, 2023
מה זה גוגל שופינג ואיך זה עובד?
כשאנחנו נכנסים למנוע החיפוש של גוגל לחפש מוצר כזה או אחר, יש הרבה תוצאות חיפוש המתחלקות ל-2 אזורים....
קרא עוד »
אפר 21, 2021
כיצד לבנות אמון וליצור אווירה חיובית במשא ומתן?
השאלה שכל אחד מתמודד איתה לפני כל פגישה או דיון חשוב – איך מצליחים לפתוח דלתות שקצת נראות נעולות? איך...
קרא עוד »
ספט 21, 2025
איך ללמוד יצירה אונליין?
עבור כל אחד ואחד מכם קיים תחביב שונה במהלך החיים שלכם, שמרבית התוכן שלו הנו עשייה למען הנשמה שלכם,...
קרא עוד »
אוג 23, 2020
איך עושים סרטוני תדמית
אומרים שעשיית פרסומות זו אומנות לכל דבר. זה אכן כך, בשביל לייצר פרסומת טובה צריך להיות אמן בתחום. זה...
קרא עוד »
ינו 05, 2020