מקרים בהם לא כדאי לחסוך על קידום בגוגל

בניית קישורים

אין ספק שקידום אתרים בגוגל הינו אחד מכלי השיווק העוצמתיים שנתונים לרשות בעלי
האתרים. מכיוון שוגל אחראית לרוב המוחלט של נפח החיפוש בישראל, כמעט ואין טעם
לקדם אתרים במנועי חיפוש אחרים (בישראל). קידום אתרים אורגני אמנם איננו כרוך
בתשלום ישיר לחברת גוגל אך הוא כן כרוך בהוצאות בין אם מדובר בתשלום לכותבי תוכן
בעבור כתיבת מאמרים או תכנים אחרים לאתר או בעבור רכישת מאמרים באתרים חיצוניים
לצורך הפניית קישורים. קידום אתרים אורגני תלוי הרבה בנפח העבודה שמקדם האתרים
משקיע אך לא רק בכך אלא גם באיכות העבודה. אז מתי אפשר לחסוך ויותר חשוב, באילו
מקרים כדאי להשקיע בקידום בגוגל?

שוק תחרותי
בעבר היה מספיק להקים אתר חדש, למלא אותו קצת בתוכן ואולי לפזר כמה קישורים
(אפילו באתרים לא איכותיים) והאתר היה מגיע מיד לעמוד הראשון בגוגל. בעבר הרחוק זה
היה מפני שלא היו הרבה אתרים בגוגל ובהמשך בגלל שלא הרבה ידעו איך או השקיעו
בקידום האתר שלהם. היום, במידה והאתר שלכם לא נמצא בנישה בתולית לחלוטין, סביר
להניח שהמתחרים שלכם משקיעים בקידום האתר שלהם לפחות במידה מסוימת. מסיבה זו
כאשר מדובר בקידום אתר המשתייך לשוק תחרותי חשוב להשקיע בקידום האתרים  ובניית קישורים כמה
שניתן.

תחום רחב
ישנם אתרים העוסקים בתחום מאוד ספציפי ובאים לענות ממש על בעיה אחת. אתרים
אחרים, כמו אתרים של עורכי דין לדוגמא, מבקשים לענות על צרכים רבים של אנשים. עורך
דין פלילי לדוגמא, יכול לעזור לאדם אשר מבקש להגן על עצמו במקרים רבים בין אם מדובר
בהליכי מעצר, משפט פלילי בתחומים שונים ועוד. מסיבה זו, במידה והאתר של עורך הדין
יהיה מצומצם ויכיל רק ראשי פרקים של שירותיו, יהיה קשה יותר לאנשים למצוא את האתר
שלו. בנוסף, על ידי פתיחת בלוג בתוך האתר וכתיבת מאמרים המכילים מילות מפתח שונות
ניתן להגיע לקהל יעד רחב יותר. דוגמא לכך תהיה כתיבת מאמר המכיל את הביטוי "איך
עורך דין יכול לקצר תקופת מעצר". סביר להניח שביטוי שכזה יהיה מחופש גם על ידי מי
שעוזר או מי שבעצמו נמצא תחת הליכי מעצר ולכן יוכל האדם להכיר את עורך הדין דרך
התוכן שבאתר שלו או במקרים אחרים להכיר במקצועיותו של עורך הדין עוד בשלבים
מוקדמים, לפני שהוא פונה לקבלת שירותים בתחום.

טכנולוגיה פיננסים רכבים שיווק
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך לבחור חבילת שיחות בחו"ל שמתאימה בדיוק לצרכים שלך
יש משהו מרגש בלהיות בחו"ל. זה יכול להיות חופשה שתיכננת חודשים, טיול אחרי צבא, או נסיעת עסקים שאולי...
קרא עוד »
נוב 02, 2025
לשון הרע בפייסבוק – ככה תמנעו
הרשתות החברתיות נועדו על מנת שנוכל לשתף בהן את החברים והמכרים שלנו בכל הדברים שמפריעים לנו. אך לא מעט...
קרא עוד »
דצמ 13, 2019
הכירו את הפיקסל החדש של פייסבוק
בחודשים האחרונים ניתן לראות כי פייסבוק נמצאת תחת מתקפה של התקשורת וזאת עקב העובדה כי יש טענות שהיא...
קרא עוד »
נוב 20, 2018
stake.com ישראל – איך להפוך את חוויית ההימורים הדיגיטלית למשהו שתאהב באמת
תמיד רצית לדעת למה כולם משגעים על stake.com בישראל? אז יש כאן יותר ממה שנדמה לעין. בוא נדבר על מה שקורה באמת...
קרא עוד »
אוג 27, 2025
הבנת עומק של שפות תכנות מבוקשות והשימוש היעיל בהן
תכנות – המנוף שמגשר בין רעיונות למציאות, ומי שהצליח להבין את העומק של השפות התכנותיות הנכונות הוא זה...
קרא עוד »
מאי 29, 2025
התחברות מרחוק – מתי ולשם מה אנחנו נשתמש באופציה זו
עד לפני מספר שנים, היכולת להתחבר אל המחשב מרחוק כמעט ולא קיימת, ואם כן אז אופי החיבור, מהירות החיבור...
קרא עוד »
יונ 17, 2020
עולם החולצות המודפסות
חולצות מודפסות, הן פריט לבוש רב תכליתי ואופנתי שיכול להוסיף פופ של צבע ואישיות לכל בגד. חולצות...
קרא עוד »
ינו 20, 2023
5 טיפים להעלאת עוקבים באינסטגרם
אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית המאפשרת לאנשים לשתף תמונות וסרטונים מחייהם עם החברים, המשפחה...
קרא עוד »
יונ 30, 2022
איך תשפרו את תהליכי ניהול הרכש והמלאי בארגון?
הכלכלה הדיגיטלית משנה את הדרך בה אנו עושים עסקים. הצורך בפתרונות דיגיטליים ועליית מחשוב הענן הובילו...
קרא עוד »
אפר 15, 2023
סרטי תדמית לעסקים – דגשים להפקת סרטון תדמית עסקי
אם אתם בעלי עסקים ורוצים להגדיל את המכירות בעסק שלכם או לייצר מיתוג שווה לעסק שלכם, סרטון תדמית יכול...
קרא עוד »
יונ 07, 2021
קבלת החלטות מבוססות נתונים: הכוח של מערכת ERP לאסטרטגיה עסקית מנצחת
אם פעם החלטות עסקיות נלקחו בעיקר בהתאם לאינטואיציה או ל"הרגשה טובה", היום העולם הולך בדרך אחרת לגמרי....
קרא עוד »
אוג 11, 2025
קאמבק: טרנדים ישנים שחזרו לאופנה
אופנה היא תחום שמתפתח בקצב מהיר מאוד, טרנדים באים והולכים כל הזמן ומתחלפים כל רגע.מה שנחשב פעם פאסה...
קרא עוד »
אוג 07, 2023