שליחת SMS בתפוצה רחבה – איך עושים את זה בצורה חכמה.

שמירה על קשר עם לקוחות קיימים היא אחד הגורמים העיקריים והחשובים שמשפיעים על סיכויי ההצלחה של העסק. עסק שלא משמר את הלקוחות הקיימים שלו לא יכול לצמוח ולגדול. אבל במקביל, על בעלי עסקים לנסות לגייס כמובן לקוחות חדשים. בשביל לשמור על הלקוחות הקיימים ובמקביל להגיע ללקוחות חדשים – נוצר הפתרון של הדיוור הישיר דרך שליחת SMS בתפוצה רחבה.

מתי מתאים ומתבקש לשלוח הודעות SMS בתפוצה?

הודעות בתפוצה רחבה מתאימות במקרים שבהן העסק רוצה לעדכן לקוחות קיימים בדבר עדכונים שוטפים הכוללים בית היתר, מבצעים חדשים, הטבות וכל מיני עדכונים אחרים.

במקרים שבהם העסק רוצה לחסוך זמן וכסף, הודעות בתפוצה רחבה יהיו פתרון יעיל, זול ונוח.

בנוסף הודעות בתפוצה רחבה יכולות גם לשמש לטובת גיוס לקוחות חדשים. אם עסק משיג פרטי נייד של לקוחות פוטנציאליים – כמו לדוגמא אחרי קמפיין שיווקי באתרי אינטרנט או בתקשורת המסורתית – כל שנותר לו לעשות הוא לשלוח הודעות בתפוצה רחבה ולגרום גם לאנשים חדשים להתעניין במוצר או בשירות שלו.

היתרונות של שליחת SMS בתפוצה

בואו נבין למה לבחור באופציה של שליחת הודעות SMS בתפוצה רחבה – במקום לבחור בשליחת הודעות בדואר אלקטרוני. כאן צריך להבין את ההבדל המהותי בין SMS לבין דואר אלקטרוני: בעוד SMS מגיע ישירות לנייד של הלקוח הקיים או החדש, דואר אלקטרוני נשלח אל תיבת המייל הדיגיטלית.

בעידן הנוכחי, רוב האנשים משתמשים בטלפון הנייד שלהם על מנת לבצע כמעט את כל סוגי הפעולות היום יומיות. לכן, שליחת SMS מאפשרת להגיע אל הלקוח בצורה ישירה ומהירה והרבה יותר אפקטיבית.

נשווה הפצת SMS לשיחת מכירה טלפונית. ההודעה מכילה את כל האינפורמציה הדרושה כדי שהלקוח ירים את הכפפה. הודעת ה-SMS מגיעה ישר ללבו של הלקוח מבלי שהוא מרגיש מאוים או תחת מכבש לחצים המופעל בידי משווקים אגרסיביים.

מכל מה שנאמר לעיל ברור כי תרומתן של הודעות ה-SMS ללקוחות היא משמעותית, הן בשימור הלקוחות הקיימים של העסק והן בהשגת לקוחות חדשים לעסק, מה עוד שראינו כי כלי שיווק זה אפקטיבי וזול משמעותית ביחס לכלי השיווק הנוספים העומדים לרשות העסקים.

טכנולוגיה פיננסים רכבים שיווק
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך להישאר אותנטי מול טלפרומפטר – כישורי נאום מתקדמים
מיומנויות מתקדמות של דיבור מול קהל וכמובן כישורי נאום מתקדמים כוללים את היכולת ליצור מעורבות ולרתק...
קרא עוד »
יונ 10, 2023
לפתוח דלתות דיגיטליות: 5 טיפים להנגשת אתרים לבעלי מוגבלויות
עולם האינטרנט הוא זירה שמתפתחת בצורה קצבית ומרשימה, אך לא כולם מצליחים לחצות את המסלול שלה באותה...
קרא עוד »
דצמ 03, 2024
בניית אתרי אינטרנט – האם כדאי לעשות את זה לבד?
הרבה בני אדם מתנהלים כיום על ידי האינטרנט. דרך כמה אתרים אפשר לאגור אינפורמציה, לערוך קניות, לנהל...
קרא עוד »
פבר 07, 2020
מהו פילינג קריסטלים?
חולמים על עור פנים זוהר ובריא? פילינג קריסטלים משלב בין עצמת הטבע לבין הטכנולוגיה המתקדמת. את פילינג...
קרא עוד »
נוב 20, 2024
קניית עוקבים בטיקטוק
טיקטוק היא פלטפורמת המדיה החברתית הצומחת ביותר ברחבי העולם ובישראל בפרט ויש לה קהל עוקבים...
קרא עוד »
דצמ 17, 2022
קניית קישורים – מתי זה הפך לחוקי?
במשך שנים הנושא של קניית קישורים היה שנוי במחלוקת בקרב מקדמי אתרים וכן בקרב גוגל. לא מעט פעמים, החברה...
קרא עוד »
אוג 15, 2019
הדפסת תלת מימד: פרספקטיבה מאוזנת על יתרונותיה וחסרונותיה
הדפסת תלת מימד, או ייצור תוסף, כבשה את העולם בסערה, ושינתה את הדרך בה אנו מעצבים ומייצרים מוצרים בין...
קרא עוד »
יול 17, 2023
קניות באינטרנט: איך להפוך את חוויית הקנייה לחכמה ומוצלחת?
עידן הרכישות הדיגיטליות הוא כאן, והוא לא מתכוון להיעלם. אם פעם היינו מתפעלים ממסעות קניות פיזיים,...
קרא עוד »
דצמ 22, 2024
עוגת גבינה קרה: מרכיבי מפתח לקינוח המושלם
יצירת עוגת גבינה קרה שהיא גם מענגת בטעמה וגם במרקמה ללא דופי היא מיומנות שרבים שואפים אליה. בין אם אתה...
קרא עוד »
דצמ 25, 2023
הבגידה שבמרחק נגיעה: התמודדות עם כאב ותחושה של אכזבה
בגידה היא אחד הנושאים המורכבים והכואבים ביותר שיכול אדם לחוות. זה לא רק אירוע שמתרחש, אלא יריית פתיחה...
קרא עוד »
מרץ 02, 2025
תהליך בדיקת הבית: מה קונים צריכים לדעת?
בתהליך בדיקת דירה לפני מסירה יש יותר ממה שקורה ביום הבדק בית. כקונה, ישנם צעדים מסוימים שאתם יכולים...
קרא עוד »
יונ 28, 2022
תוכנה לניהול פרויקטים בבניה – לנהל פרויקטים רחבי היקף
פרויקטי בנייה יכולים להיות מורכבים ודורשים תיאום רב בין צוותים שונים. תוכנה לניהול פרויקטי בנייה...
קרא עוד »
פבר 06, 2023