מה לומדים בקורס פריוריטי

היום תוכנת פריוריטי מוכרת בשורה ארוכה של חברות ואירגונים בארץ ובעולם. התוכנה מאפשרת למעשה עבודה בממשק נוח ויעיל שהופך את העבודה של חברות רבות לטובה יותר. אנחנו חיים בעידן בו חברה שלא מתפתחת ולא עושה שימוש בטכנולוגיה סופה להיכשל. כך שמטבע הדברים אנחנו יכולים לראות כיצד התוכנה הזו מקבלת יותר ביטוי בעולם העסקים של היום. 

קורס פריוריטי מיועד עבור כמה סוגים של אנשים: 

 

  • אלו שמגיעים ממקומות עבודה שדורשים התמקצעות בתוכנה ומעוניין לדעת מה זה תוכנת פריוריטי: בין אם אתם עובדים במחלקה של כוח האדם או הנהלת חשבונות, יכול מאוד להיות שיש מי שמעוניינים שתעברו את הקורס ותתאימו את התוכנה לעבודה בחברה. 
  • אלו שרוצים להשתלב בעולם העבודה: הרבה פעמים אלו שלומדים הנהלת חשבונות צריכים את כמה המטרים הנוספים שיעזרו להם להפוך למי שיכולים לתרום לאירגון בעוד דרכים. קורס פריוריטי למעשה מאפשר לכם להיות מי שיכולים להתקבל לשורה ארוכה של תפקידים במשק. 
  • קורס פריוריטי מתאים עבור מנהלים שרוצים להעשיר את הידע שלהם: יכול להיות שיש לכם כבר את מקום העבודה אבל אתם רוצים להפוך את העסק שלכם יעיל יותר. מתאים במיוחד לבעלים של עסקים קטנים שלא רוצים לנצל עוד כוח אדם לעבודה הזו. 

 

מה לומדים בקורס

בקורס לומדים את הממשק עם תוכנת פריוריטי מסחרית. מכירים את התבניות השונות שלה ואת המניפולציות הרבות שניתן לבצע על הקיים. לאורך הקורס תעשירו את הידע שלכם בעבודה עם המחשב ותלמדו כיצד גם אתם יכולים להפוך את העבודה שלכם קלה יותר, מהירה יותר וכזו שמאפשרת לכם גם להיות יצירתיים במקום העבודה ולמצוא פתרונות עבור שורה ארוכה של מקרים. 

לאורך הקורס תלמדו בעצם מה אתם עושים מהרגע בו אתם פותחים את המחשב בתחילת היום ועד הרגע בו אתם סוגרים את המחשב בסופו של היום.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
דרושים ניהול רשתות
עובדה ידועה היא שמחשבים הופכים חשובים יותר ויותר בחיי היום-יום שלנו. הם הפכו לחלק מהפעילות היומיומית...
קרא עוד »
יול 06, 2022
על החיבור בין הטכנולוגיה לדת
יש לא מעט דברים שניתן לומר על החיבור בין טכנולוגיה לבין דת, אבל בהחלט ניתן להסתכל על הפן החיובי שבשר,...
קרא עוד »
אפר 20, 2020
גוגל שופינג – הדרך הנכונה להגדלת הרווחים
היום ניתן למצוא יותר ויותר אנשים, שמתעניינים בתחום של גוגל שופינג ו/או אינסטגרם שופינג. מדובר ללא ספק...
קרא עוד »
דצמ 03, 2020