קידום אתרים בתקופת הקורונה – בעד או נגד?

קידום אתרים

מזה מספר חודשים שהקורונה משתוללת בעולם, משתקת עסקים, סוגרת חנויות וגורמת לאנשים לחשוב פעמיים לפני שהם פותחים את הארנק ומוציאים כסף. השאלה הגדולה שמרחפת באוויר היא,  האם עכשיו זה זמן טוב להמשיך לקדם את האתר (או, במידה שטרם התחלתם לעסוק בכך – האם זה זמן נכון להתחיל עם זה?). האם גם בתקופות כמו שאנו חווים כרגע, כשהכל נראה כל כך מבולבל ולא בטוח, צריך להמשיך ולהסתכל על העתיד כאופק יציב? 

דווקא בתקופות של קיפאון כלכלי וסגר ביתי, לאנשים יש יותר פנאי להכיר אתכם

כשהכל זורם ונפלא, זאת לא חוכמה לבנות תמהיל שיווקי ווינרי ולנצח עם העסק שלכם. השאלה היא תמיד, מה נעשה אם וכאשר יקרה מצב בו לא תהיה לנו שליטה על התנהגות השוק. האם נרים ידיים, נרכין את הראש ונחכה שהגל יעבור, או ננצל את החולשה במשק כדי לשפר תהליכים פנימיים, לבנות קהלים חדשים ולחפש עוד ועוד מוצרים שאפשר להרוויח מהם? קידום אתרים הוא אחד הכלים, שכל בעל עסק, במיוחד בתקופות של קיפאון או משבר, צריכים להיעזר בהם כדי להגיע לקהלים שטרם שמעו עליכם, לנצל את המצב בו אנשים פחות עסוקים כדי לספר להם עליכם, ואולי ליצור בהם את הצורך לרכוש מכם, וכן הלאה.התפקיד של קידום אתרים הוא לא רק לפרסם את שמכם במנועי חיפוש, אלא ליצור גשר בין מה שאנשים עדיין לא יודעים שהם צריכים – ובין עוררות הצורך שלהם למוצר שלכם.

לחשוב מחוץ לקופסא: קידום אתרים מרחיב לכם את גבולות הלקוחות שלכם 

מאד יתכן שהעסק שלכם כרגע לא בראש מעייניהם של הלקוחות שלכם. אולי הוא אפילו נחשב מותרות, או פינוק שעבורם בתקופה זו אינו רלוונטי. תחשבו איך אתם מסיבים את המוצרים שלכם לרלוונטיים ואפילו הכרחיים עבור אנשים שנמצאים כרגע בתקופה לא קלה. אולי זה הזמן לפנות לקהל אחר לחלוטין, לשנות קצת את אופן הרכישה, לצאת במבצעים ועוד. את כל אלה תוכלו לייצר רק בעזרת קידום איכותי ומסיבי, שיגיע לכל הקהלים שאותם אתם רוצים להשיג. 

זכרו: לכל קורונה יש מוצאי קורונה

אין ספק שכרגע הכל נראה לא ברור ולא יציב, ולהשקיע כספים בכלים דיגיטליים לצרכי שיווק ופרסום נשמע אולי לא רלוונטי לעסק שרוצה לחסוך. אבל מה יקרה בעוד חודש, חודשיים או שלושה – כשהכל ייגמר? הרי הנגיף לא יישאר איתנו לנצח, וגם אם כן – ימצא לו חיסון. ביום שאחרי, אנשים ירצו להסתער על החיים הטובים, על השופינג, על ההנאות – על כל מה שנמנע מהם עד כה – וכשהם יחפשו מה לקנות, אתם פשוט לא תעלו במנוע החיפוש שלהם. בדיוק בגלל זה אתם צריכים מקדם אתרים טוב, שישמור אתכם בתודעה כל הזמן, גם עכשיו, וגם כשנחזור בשעה טובה לשגרה. רק בריאות!

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
צילום לחנויות אינטרנט – דגשים חשובים בנושא
כאשר ניגשים אל צילום לחנויות אינטרנט יהיה חשוב לעשות זאת תוך כדי שמביאים בחשבון את מידת הפוקוס של...
קרא עוד »
יול 15, 2021
בדק בית מקצועי – האם זה באמת חשוב?
בדק בית מהווה דבר חשוב מאוד בתהליך רכישת דירה. מדובר על בדיקות מהותיות מאוד שיסייעו לכם להבין האם...
קרא עוד »
דצמ 04, 2022
מה זה CRM – איך זה עובד ואיך זה יועיל לעסק שלך
CRM ראשי תיבות של ניהול קשרי לקוחות. זוהי אסטרטגיה ומערך טכנולוגיות המשמשות עסקים לניהול וניתוח...
קרא עוד »
יול 26, 2023