הכירו את הפיקסל החדש של פייסבוק
בחודשים האחרונים ניתן לראות כי פייסבוק נמצאת תחת מתקפה של התקשורת וזאת עקב העובדה כי יש טענות שהיא פוגעת בפרטיות של המשתמשים שלה, כי היא לא מסננת תכנים כראוי ובגלל עוד שלל סיבות. אך על אף המתקפה הזאת ניתן לקבוע בצורה נחרצת כי פייסבוק היא עדיין אחת מחברות הטכנולוגיות הגדולות בעולם והרשת החברתית המובילה בעולם עם מאות מיליוני משתמשים בכל רחבי העולם ויש שיגידו גם אחת משתי חברות הפרסום הגדולות בעולם (יחד עם גוגל). אין ספק כי פייסבוק היא ענק טכנולוגי ואף חברה לא יכולה להתעלם מכך. על רקע זה אנחנו חייבים לציין את הפיקסל החדש של פייסבוק אשר מאפשר לנו לפרסם בצורה הרבה יותר טובה ולשלוט בפרסום שלנו בצורה הרבה יותר חכמה. אין ספק כי הפיקסל הזה משנה את הדרך בה אנחנו מפרסמים בפייסבוק ואין ספק כי כל מפרסם צריך להכיר אותו לעומק.
מדוע פרסום בפייסבוק כל כך אטרקטיבי?
אך בואו נחזור קצת אחורה ונשאל את עצמנו מדוע כל כך כדאי לפרסם בפייסבוק? מה היתרונות של הרשת הזאת על פני רשתות אחרות? אם כן אתם צריכים להבין כי היתרון הגדול ביותר של פייסבוק על פני כל המתחרות זו העובדה כי המשתמשים בה נמצאים בה זמן ארוך במיוחד. אם תחשבו על כך תראו כי אדם ממוצע נמצא בגוגל כמה דקות ביום וכך גם בכל אתר אחר ובפרט באתרי חדשות. לעומת זאת בפייסבוק אנשים נמצאים עשרות דקות ביום ואף יותר מכך. זה אומר כי המעורבות שלהם ברשת היא הרבה יותר גדולה וזה אומר כי הפרסום ברשת הזאת הוא הרבה יותר אפקטיבי ויעיל מפרסום בכל מקום אחר.
האם כדאי לפרסם לבד בפייסבוק?
אך אם אתם מחליטים לפרסם בפייסבוק אתם חייבים להבין כי מומלץ שלא תעשו זאת לבד, אלא לצד חברות המתמחות תחום כמו קילרמדיה https://killermedia.co.il. לכאורה מנגנון הפרסום של פייסבוק הוא פשוט, אך האמת היא שהוא בכלל לא פשוט לתפעול וכי יש צורך במומחיות אדירה בכדי לפרסם ברשת בצורה חכמה ולהגיע אל כמה שיותר אנשים במחיר הזול ביותר.
> קראו גם על אבטחת מידע במגזין האינטרנט של הללי https://halely.co.il