השרתים שחשוב שתכירו

שרתי VPS מתקדמים

כשאנחנו מתכננים לבנות אתר אינטרנט משלנו, יש שלב מסוים בו אנחנו צריכים "לצאת" החוצה, כלומר העבודה לא יכולה להתבצע אך רק בתוך אצלנו במשרד או אצל חברת בניית אתרים, אלא היא צריכה לצאת אל גורם חיצוני, וזה בשלב בו אנחנו צריכים לחבר את האתר אל שרת אשר יאפשר לו לעלות לאוויר ויאפשר לגולשים לגלוש אליו. לשם כך, אנחנו צריכים לדעת אילו שרתים קיימים בשוק.

אילו שרתים קיימים ומה יכול להתאים לנו?

שרת VPS

היום השרתים הכי פופולאריים שיש הם שרתי VPS מתקדמים. מדובר על שרתי מבוססי ענן, שרתים וירטואליים, כאלה שאנחנו לא צריכים לבצע שום דבר פיזי בשביל להתחבר אליהם. הם הרבה יותר מהירים, הרבה יותר חזקים, מאובטחים, ומאפשרים לנו שקט נפשי ואנחנו לא צריכים להתעסק איתם יותר מדי.

מרבית העסקים מעדיפים לעבוד עם שרת כזה, מאחר ועליו אפשר להתקין כמות בלתי מוגבלת של אתרים,דפי נחיתה ומוצרים אחרים, על פי הצורך.

שרת שיתופי

הרעיון הוא לחלוק את השרת ביחד עם גורמים נוספים. מיועד בעיקר לאתרים קטנים שאינם צריכים שרתים גדולים או עבור כאלה שאינם מבינים בתחום ועל כן הם לא רוצים להתעסק בכל הנושא של שרתים ואחסון.

שרת פיזי

שרת פיזי הוא למעשה שרת ייעודי, כזה שנועד לאתר ספציפי מבוסס על מערכות מסוימות, הוא הרבה פחות משתלם משרת וירטואלי, בין היתר בגלל שהרבה יותר קשה לאבטח אותו, הרבה פחות נוח ופשוט לגבות עליו, וכן הוא נחשב פחות זמין משרת וירטואלי, במיוחד במקרה והוא נופל. עם זאת, הרבה מאוד אתרים מאוחסנים בשרת כזה, בין היתר בגלל שכך היה נהוג בעבר.

כיצד נבחר את השרת הנכון עבורנו?

ישנם פרמטרים שונים שיכולים להשפיע על בחירת השרת לאתר שלנו:

איכות

יש לבדוק פרמטרים שונים שקשורים לעבודת השרת, בשביל שיהיה ניתן להחליט איזה מבין השרתים הכי מתאים לנו. בין היתר, זמינות, גיבוי, תשתית, מהירות.

אבטחה

פרמטר בפני עצמו הוא האבטחה של השרת ועד כמה הוא יעיל, נוח ואיכותי.

עלויות

יש לבחון את עלויות האחסון ועד כמה זה משתלם לנו ביחס לשימוש באתר ולהכנסות שהוא מייצר עבורנו.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מחיר קידום אתרים
קידום אתרים אורגני הוא תהליך של הגדלת התנועה לאתר שלך על ידי קבלתו בדף הראשון של תוצאות מנועי החיפוש....
קרא עוד »
נוב 08, 2022
ניקיון משרדים בתל אביב
שמירה על סביבת משרד נקייה ומאורגנת חיונית לפרודוקטיביות ולשביעות רצון העובדים. עם זאת, ניהול משימות...
קרא עוד »
יול 03, 2023
פענוח עולם הבתים החכמים: תובנות חיוניות לכולם
ברוכים הבאים לממלכת הבתים החכמים, שם טכנולוגיה פוגשת את חיי היומיום בשילוב חלק של נוחות ויעילות....
קרא עוד »
ינו 24, 2024