מה באמת כדאי לדעת על זכויות תושב חוזר אחרי 6 שנים

זכויות תושב חוזר אחרי 6 שנים

בעידן המודרני שבו אנחנו חיים הרבה אנשים בוחרים לנצל את העובדה שהעולם הפך למקום שהרבה יותר קל ונעים לזוז בו. זו הסיבה לכך שהרבה אנשים אומנם נוסעים לטיול אחרי צבא אך מוצאים את עצמם גרים עשרות שנים בחו"ל, ממש כפי שאחרים יוצאים לעשות רילוקיישן לשנה אך חוזרים לארץ רק כעבור עשר שנים. אתם חושבים לחזור לישראל אחרי תקופה ארוכה בחו"ל? אם כך, ברור מדוע הזכויות של תושבים חוזרים אחרי 6 שנים מעניינות אתכם. למה שתוותרו על אותן זכויות תושב חוזר אחרי 6 שנים אם המדינה באה לקראתכם ורוצה לסייע בכמה דרכים מעניינות ויצירתיות? 

זכויות תושב חוזר אחרי 6 שנים – פטור ממסים שונים 

כאשר מדברים על זכויות של תושב חוזר אחרי 6 שנים מדברים על סוגים שונים של זכויות והקלות, כאשר הראשונה שבהם מתייחסת לעולם המיסים. במסגרת אותן זכויות תושב חוזר אחרי 6 שנים אנחנו רואים שיש הקלה במיסים על הלבשה והנעלה, אלכוהול, תמרוקים מסוגים שונים ואפילו טבק. לכן, מי שזה רלוונטי עבורו יוכל לחסוך על הנושא הזה לא מעט כסף וכדאי להיות מודעים לכך מראש. בנוסף לכך, כמובן שיש גם הקלות בכל מה שקשור למכשירים אלקטרוניים שונים כמו מסכי טלוויזיה ועוד, כך שזה עוד נתון שרצוי להיות מודעים אליו. 

האם כל תושב חוזר יקבל את הזכויות האלה? 

התשובה היא בפירוש לא ולכן חשוב מאוד לבדוק מראש שאתם עומדים בכל התנאים כדי לקבל את און זכויות תושב חוזר אחרי 6 שנים. לדוגמה, האם שהיתם בחו"ל לפחות שנתיים? האם אתם בכלל תושבי ישראל? האם אתם מעל גיל 17 והאם במהלך השנים שבהן שהיתם בחו"ל ביקרתם בישראל לסירוגין אך לא לתקופה רצופה של יותר מארבעה חודשים? אם תבדקו היטב את הנושא הזה לעומק תוכלו להבין מראש האם גם לכם מגיעות זכויות של תושב חוזר אחרי 6 שנים או לא. חשוב לברר את הנתונים האלה מראש כי בסופו של דבר מדובר על חיסכון כלכלי משמעותי וחבל שתוותרו על כך. 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תנאי קבלה לקורס קריינות חדשות
קורס קריינות נועד לאנשים אשר מעוניינים להשתלב בתעשיית הסרטים, החדשות, המוסיקה ועוד בדרך שונה שאינה...
קרא עוד »
ספט 13, 2020
תהליך בדיקת הבית: מה קונים צריכים לדעת?
בתהליך בדיקת דירה לפני מסירה יש יותר ממה שקורה ביום הבדק בית. כקונה, ישנם צעדים מסוימים שאתם יכולים...
קרא עוד »
יונ 28, 2022
ארגון קבורה לחיית מחמד אהובה
חווית אובדן חיית מחמד אהובה יכולה לעורר רגשות עזים כמו אבל על בן משפחה אנושי. ארגון קבורה מכבדת עבור...
קרא עוד »
מרץ 21, 2024