מה שכדאי לבדוק לפני שפונים לחברה לבניית אתרים

בניית אתר וורדפרס

בניית אתר וורדפרס לבית עסק היא תהליך מורכב ופרויקט עבור בעל העסק, בעל העסק אשר מכוון לנוכחות דיגיטלית ירצה שהאתר שנבנה עבורו ייצור החזר השקעה גבוהה לתקציב הפרויקט.

 

ישנן חברות רבות והתהליך של בחירת שותף להצלחה דיגיטלית בדמות פרילנסר או חברה שעוסקת בבניית אתרים יכול לקחת זמן, אך חיפוש שותף נכון הוא דבר הכרחי כדי לקבל תוצאות משביעות רצון.

 

לאחר שאתם מגבשים איך אתם רוצים שהאתר יראה מבחינה עיצובית, איזה מידע יופיע בו ומה מטרת האתר, תוכלו לעבור לצעד השני שהוא בחירה של בונה אתרים.

 

כדי למצוא את הבן אדם המתאים אנו ממליצים לכם לבדוק כמה נושאים שעליהם נרחיב במאמר זה:

בדקו תיק עבודות (Portfolio) של איש המקצוע

כשאתם פונים ומשוחחים עם בונה האתרים בקשו ממנו לשלוח לכם תיק עבודות מעודכן של העבודות האחרונות אותן ביצע, מחיר יכול לפתות אך אם האתר לא יראה בצורה שבה אתם מדמיינים אותו, מסודר ועם בנייה שנכונה עבורכם – המחיר שתשלמו ילך לפח.

 

בדקו האם בונה האתר הוא גם מעצב

לא בכל חברה לבניית אתרים בונה האתר הוא גם מעצב האתר, לפעמים תצטרכו לשלם שכר טרחה גם לבונה האתר וגם למעצב מטעמו או מטעמכם. מה שנראה זול לפעמים הוא יקר יותר. 

בדקו שאיש המקצוע מתמחה בסוג האתר הרצוי עבורכם

יכול מאוד להיות שאתם מעוניינים באתר תדמיתי לעורכי דין או בחנות דיגיטלית, מצאתם פרילנסר שהתרשמתם ממנו לטובה ואהבתם את העבודות שלו. 

אך לאחר שהצגתם בפניו את בקשתכם המפורטת מסתבר שהוא כלל לא ביצע עבודה דומה לסוג האתר שלכם בעבר, ולכן הזמן שלכם ושלו בוזבז.

בדקו אם מדובר בחברה גדולה או בעסק קטן

לחברה גדולה יש יתרונות כמו: וודאות עסקית גדולה יותר (פחות סיכוי לפשיטת רגל), אפשרות גדולה יותר להתגמש על המחיר, רזומה וניסיון.

 

אך בחברה קטנה כנראה תקבלו שירות אישי יותר והחברה שבונה עבורכם תשקיע יותר כדי להשיג אתכם כלקוחות.

 

בדקו האם בניית האתרים היא ה״core business" של החברה

יש המון חברות שעוסקות בבניית אתרים אך זה לא בהכרח הדבר הראשי בהן הן עוסקות, יכול להיות שזה יפגע בכם כלקוחות מכיוון שבנושא בניית האתרים מושקעים פחות משאבים מאשר בנושאים אחרים שבהם החברה עוסקת.

בונה האתר שלך הוא השותף הדיגיטלי שלך

סביר להניח שלאחר סיום בניית אתר האינטרנט, בעל העסק ימשיך לפנות לאדם שבנה עבורו את האתר ויבקש ממנו עבודות נוספות הקשורות בתחום הדיגיטל (קידום, שינויים באתר, דפי נחיתה וכדומה).

 

לכן חשוב שתבחרו את השותף הדיגיטלי שלכם היטב כדי לקבל תוצאה טובה בעבודה הראשונה (באתר שלכם) וגם בעבודות הנוספות ושיתופי הפעולה שתעשו איתו בעתיד.

טכנולוגיה פיננסים רכבים שיווק
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מאגר תמונות לשימוש חופשי
פעם אנשי קידום אתרים בגוגל או אנשי שיווק רבים אחרים, ובכלל אנשים שרוצים להעביר מסר מסויים, היו מתקשים...
קרא עוד »
אפר 29, 2021
מהו Firewall ואיך מתפעלים אותו?
מי שמשתמש במחשב על בסיס יום יומי/ שבועי ואפילו רק מידי פעם - בוודאי ראה לא מעט את המילה Firewall מופיעה על...
קרא עוד »
נוב 01, 2021
בחירת הטיפול האורטופדי הנכון: מדריך מקיף
כשזה מגיע לבריאות שלנו, יש מעט החלטות חיוניות כמו בחירת הטיפול האורטופדי הנכון. בעיות אורטופדיות, החל...
קרא עוד »
אוק 22, 2023
גילוי יתרונות נסתרים של מערכות תקשורת מרכזיות ועסקיות
בתחום הפעילות העסקית המודרנית, מרכזייה ומערכות תקשורת עסקיות ממלאות תפקיד מכריע בהקלת אינטראקציות...
קרא עוד »
מרץ 04, 2024
השתלת קרנית
השתלת קרנית, הידועה גם בשם Keratoplasty, היא הליך כירורגי הכרוך בהחלפת קרנית פגומה או חולה בקרנית תורמת...
קרא עוד »
אוג 09, 2023
דרושים ניהול רשתות
עובדה ידועה היא שמחשבים הופכים חשובים יותר ויותר בחיי היום-יום שלנו. הם הפכו לחלק מהפעילות היומיומית...
קרא עוד »
יול 06, 2022
ניהול קמפיינים בגוגל
ניהול קמפיינים בגוגל, הוא אחד מהדרכים היותר טובות לקדם אתו עסק ולא ממש חשוב איזה עסק. עסק שמנוהל על...
קרא עוד »
ינו 19, 2020
בניית אתרי אינטרנט – האם כדאי לעשות את זה לבד?
הרבה בני אדם מתנהלים כיום על ידי האינטרנט. דרך כמה אתרים אפשר לאגור אינפורמציה, לערוך קניות, לנהל...
קרא עוד »
פבר 07, 2020
איך לפתוח חנות באיביי בקלי קלות
זהו מדריך שלב אחר שלב שמסביר איך לפתוח חנות באיביי. זה כולל הכל, החל מיצירת חשבון, רישום מוצרים ואיך...
קרא עוד »
מאי 15, 2023
הנעליים שאי אפשר להפסיק לדבר עליהן: מה הסוד של מותגי הפרימיום?
כשמדברים על נעליים, עולים לאוויר תהיות רבות: מה גורם לנעליים מסוימות להיות כל כך מבוקשות? האם זהו מחיר...
קרא עוד »
פבר 19, 2025
עוגת גבינה קרה: מרכיבי מפתח לקינוח המושלם
יצירת עוגת גבינה קרה שהיא גם מענגת בטעמה וגם במרקמה ללא דופי היא מיומנות שרבים שואפים אליה. בין אם אתה...
קרא עוד »
דצמ 25, 2023
7 דברים שחובה לדעת על פרסום וקידום למגזר הערבי בישראל
פרסום לקהל יעד ספציפי עם Scoop PR הוא המפתח להצלחת קמפיינים שיווקיים. המגזר הערבי בישראל מהווה כ-20%...
קרא עוד »
מאי 30, 2024