מגמות שינוי בעולם הפרסום בעשור האחרון

מגמות בעולם הפרסום

עולם הפרסום חווה מהפכה בעשור האחרון, ולו בשל העובדה שהאינטרנט והשיווק הדיגיטלי הפכו לכלי מרכזי בשיווק עסקים. מגמות השינוי בעולם הפרסום הן בהחלט מאוד מגוונות, והן הובילו לשורת שינויים בתהליכי שיווק עסקים. מאמר בנושא.

כשרשתות חברתיות הפכו לכלי שיווק מרכזי

אחד השינויים הגדולים שאנו רואים בעולם השיווק, הוא כניסתן של הרשתות החברתיות לעולם העסקי, והפיכתן לכלי שיווקי יעיל ואידיאלי. יוטיוב למשל הוקמה כדי שמשתמשים יוכלו להעלות סרטונים שונים, קליפים לשירים ועוד. מי היה מאמין שהרשת החברתית הזו תהפוך לכלי שיווקי מצוין, ותאפשר להעלות תכנים אינפורמטיביים, ולבצע שיווק באמצעות תוכן? ובכן, באמצעות קידום ערוץ יוטיוב בהחלט ניתן לקדם ולמנף את הכנסות העסק, כשכמובן יש לבנות אסטרטגיית תוכן מבעוד מועד.

על קהילות בפייסבוק ושימור לקוחות

עוד אפשרות נהדרת לשיווק העסק, המהווה דרך אופטימלית לשימור לקוחות, היא הקמת קהילה בפייסבוק. קבוצות פייסבוק הפכו לאחרונה לכלי מצוין לשיווק, כשניתן להקים קבוצה בתחום בו אתם עוסקים, ולהעשיר אותה בתכנים עם ערך. זה לא קל לבנות קהילה סביב מוצר או עסק, אבל זה בהחלט אפשרי – וקבוצות הפייסבוק עשויות לסייע בכך באופן ניכר.

קידום אורגני בגוגל

נוכחות דיגיטלית ברשת מתבטאת לא רק ברשתות חברתיות אלא בהקמת אתר אינטרנט עסקי. אך מה שווה הקמת אתר, אם אין חשיפה גבוהה ואם מנוע החיפוש לא מציג אותו לגולשים (שהם לקוחות פוטנציאליים)? ובכן, טוב לדעת שבשנים האחרונות הפך תחום הקידום האורגני לפופולארי במיוחד, ולו בשל מגוון היתרונות שהוא מעניק.

כיום ניתן לקדם אתר במנוע החיפוש עד למיקומים הראשונים בגוגל, להגדיל את החשיפה של העסק, השירות והמוצרים, ובכך למנף את ההכנסות ולהגדיל את מחזור העסקאות. מה שגם שתפעול נכון של האתר מאפשר להעניק ללקוחות מידע מקצועי ואף לספק שירות לקוחות מקוון – מה שתורם לשימור הלקוח לאורך זמן.

 

אין ספק שעולם השיווק והפרסום השתנה באופן ניכר, ולו בשל השינויים שהביאה עמה הטכנולוגיה. כיום, שיווק עסקים הפך לאחד התחומים המבוקשים ביותר בשוק, ובייחוד שיווק דיגיטלי, זאת בשל העובדה שהוא הוכח כיעיל במיוחד.

טכנולוגיה פיננסים רכבים שיווק
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
השלבים החשובים בבניית אתרי אינטרנט
מתכננים לבנות אתר אינטרנט? רוצים למכור דרך אתר משלכם או לבנות בלוג למאמרים החשובים שלכם ולא ממש...
קרא עוד »
מאי 07, 2021
נעלי כלה פלטפורמה, תמיד יהיה אופנתי
נעלי חתונה פלטפורמה הן סוג של הנעלה הנלבשת בדרך כלל על ידי כלות. הן נקראות גם נעלי חתונה והן פופולריות...
קרא עוד »
מאי 15, 2023
הקמת סטארטאפ – שלב הרעיון
יזמים בתחילת הדרך לא תמיד מרגישים בטוחים לצאת לדרך ולהקים את מיזם המבוסס על רעיונם. משפחה, ילדים,...
קרא עוד »
יול 19, 2022
תוכנה להצבעות – עורכים בחירות דיגיטליות
זה לא משנה אם מדובר על בחירות של ועד עובדים, קבוצת סטודנטים או בחברה – כיום כשרוצים לערוך בחירות, ניתן...
קרא עוד »
ינו 12, 2022
איך לעשות מעבר מבדיקות ידניות לאוטומציה
עד לפני מספר שנים בדיקות התוכנה היו מתבצעות ידנית, זה היה בתקופה בה הדברים התנהלו בצורה איטית יותר...
קרא עוד »
דצמ 14, 2020
רועי רוסטמי: כיצד שינויי אקלים הופכים לגורם משמעותי בהחלטות השקעה
במשך עשורים, עולם הפיננסים התנהל על פי מערכת כללים ברורה. סוחרים, אנליסטים ומנהלי קרנות, חמושים...
קרא עוד »
אוק 23, 2025
התאמת מוצרי מחשוב לעסקים קטנים – למה יותר זה לא תמיד טוב?
עסקים קטנים בעולם התחרותי היום לא יכולים להרשות לעצמם סתם "לקנות קצת מחשבים ולראות מה יקרה". זו גישה...
קרא עוד »
יונ 05, 2025
דמוי דק למרפסת: הפתרון המושלם לעיצוב יפהפה ופרקטי
המרפסת היא לא עוד סתם שטח חיצוני בבית – היא המשך טבעי לסלון, פינת חמד לאירוח, למנוחה או סתם ליהנות...
קרא עוד »
יול 16, 2025
כיצד לבנות אמון וליצור אווירה חיובית במשא ומתן?
השאלה שכל אחד מתמודד איתה לפני כל פגישה או דיון חשוב – איך מצליחים לפתוח דלתות שקצת נראות נעולות? איך...
קרא עוד »
ספט 21, 2025
בניית אתר מסחר – איך זה עובד?
היום ניתן למצוא יותר ויותר בעלי עסקים, אשר בוחרים להשקיע בתחום של בניית אתר מסחר. אין ספק כי אנשים...
קרא עוד »
נוב 04, 2020
קידום באינסטגרם – האם זה אפקטיבי?
כיום יש עסקים בכל סדרי הגודל שבוחרים להרחיב את האסטרטגיה השיווקית שלהם ולעשות שימוש בפלטפורמה של...
קרא עוד »
יול 26, 2021
מה שכדאי לבדוק לפני שפונים לחברה לבניית אתרים
בניית אתר וורדפרס לבית עסק היא תהליך מורכב ופרויקט עבור בעל העסק, בעל העסק אשר מכוון לנוכחות דיגיטלית...
קרא עוד »
אוג 07, 2020