כל מה שאתה צריך לדעת על קידום אורגני בפייסבוק
פייסבוק הפך בעשור הנוכחי לתופעה מרכזית בחיינו ולאתר עם מיליארדי גולשים יומיומיים. כתוצאה מכך הוא הפך לפלטפורמה פרסומית שכמעט אי אפשר בלעדיה ורוב החברות הגדולות וכן בעלי העסקים הקטנים ועצמאים מפרסמים בה את המוצרים והשירותים שלהם. בגלל התחרות חשוב לתפוס מקום בולט בחיפושי גוגל ומנועים אחרים, כי מיקום נמוך יגרום לדילוג של הלקוחות על המוצר או השירות שאתם רוצים להציע. קידום בפייסבוק נעשה תוך שימוש במילות מפתח ואמצעים גרפיים וכדי שהוא יהיה אפקטיבי יש להשתמש בכלים מקצועיים בלבד ולדעת למדוד את התוצאות. לקידום העסק לשכם יש מספר שיטות ואחת מהן היא קידום אורגני בפייסבוק.
הקידום האורגני נועד להביא את הדף שלכם לחשיפה גדולה ללא תשלום לפרסום ממומן. כדי לעשות זאת נכון יש להשקיע זמן ולפעול על פי הכללים המקצועיים. ראשית יש להגדיר את קהל היעד ובאמצעותו להחליט מהו התוכן המתאים וכיצד לפנות לאותו קהל יעד בצורה האפקטיבית ביותר. החישפה תעלה ביחס ישר למספר הלייקים שתקבלו ולכן יש למצוא את הנוסחה כדי לקבל אותם. גם הטקסט הכי טוב ומשכנע צריך תמונות אטרקטיביות כדי לקבל תאוצה ולהגדיל את החשיפה ולכן מומלץ להשקיע מאמץ רב בבחירת תמונות יפות ובגודל מתאים, אשר גם מעבירות את המסר הרצוי ותורמות לתפוצת הפוסט שהעליתם בפייסבוק. בלי תמונה חבל על זמנכם. פייסבוק אינו מגזין מודפס ובוודאי לא ספר. טקסט בלי תמונה גוזר על עצמו מוות.
התקשורת עם קהל הלקוחות הפוטנציאלי צריכה להתסס גם על הצעות קונקרטיות אשר יהפכו את הדף שלכם לאטרקטיבי, למשל קופונים למוצרים אוט הטבות והנחות לחברי הדף. זהו כלי יסודי בקידום אורגני וכך הדף הופך לאטרקטיבי והחשיפה גדלה. חשוב להציג את ההטבות וההנחות בצורה בהירה ומובנת לכל כדי למנוע קשיי הבנה ומרמור וכדי שמימוש ההטבות יהיה מהיר ככל האפשר. כדי להשיג חשיפה תצטרכו לעבוד קשה וגם ליצור שיתופי פעולה ראשוניים עם גורמים שונים, שיפיצו את הפוסטים שלכם. כמו כן מומלץ לפנות לחבריכם כדי שיסייעו בנושא זה.
המידע באדיבות אתר https://taitz.co.il/