שיווק באמצעות הפצת SMS

מטבע הדברים,אחת מטכנולוגיות השיווק היעילות והמקובלות ביותר שניתן למצוא היום היא טכנולוגיית השיווק בהפצת SMS. בעזרתה מפרסמים יכולים להגיע ישירות למכשיר הקרוב ביותר לקהל היעד שלהם–הטלפון הסלולרי ולהעביר את המסר כמה שיותר ממוקד.

שיקולי עלות-תועלת היו מאז ומעולם לקו המנחה של עולם השיווק. כל מפרסם באשר הוא שואף למקסם את המשאבים העומדים לרשותו ולו רק כדי להגיע לכמות גדולה יותר של לקוחות פוטנציאליים במינימום עלות. בעידן שבו כל אדם מסתובב עם טלפון אחד, וברבים מן המקרים, אף עם יותר מטלפון אחד בכיסו, הופך השיווק באמצעות SMS ליעיל מאין כמותו. למעשה סביר כי כל הודעת SMS שתישלחו לנמענים תיפתח על ידם תוך פרק זמן קצר ביותר וזאת בניגוד להודעות פרסומיות הנשלחות בשיטות שיווק אחרות. ואם לא די בכך, הרי שמחקרים הוכיחו שלא פחות מ-70% מהחיפושים המבוצעים באמצעות הטלפון הנייד מסתיימים בפעולה במהלך שעה אחת ממועד החיפוש.

נתונים לנייד

היתרון המשמעותי ביותר בשיווק באמצעות SMS טמון נעוץ בהיותו פרסום ישיר ובלתי אמצעי ללא כל צורך בתיווך כזה או אחר מלבד המכשיר, שהפך במידה רבה לחברו הטוב ביותר של האדם– הטלפון הנייד שלו. תתפלאו לגלות שבעוד האדם הממוצע ידווח על אובדן ארנקו לאחר 26 שעות לערך, הרי שדיווח על אובדן הטלפון הסלולרי יגיע לאחר לא יותר מ- 68 דקות בממוצע.

רוצים עוד נתון מדהים?

אדם ממוצע יגיב לדואר אלקטרוני שנשלח אליו תוך 90 דקות. מענה להודעת SMS ייקח לא פחות מ – 90 שניות בלבד.

שיווק ממוקד יותר ואישי יותר

שיווק באמצעות שליחת SMS מאפשר למפרסמים לחבר הודעות בעלות גוון וצביון אישי שיכולות להטות את הכף ולהניע את הצרכן לפעולה. כך למשל, דמיינו לעצמכם שאתם מקבלים הודעת SMS שבה מוזכר שמכם בצירוף ברכת מזל טוב ליום הולדתכם ועמה גם ההודעה על הטבה מיוחדת שמחכה לכם בחנות לרגל האירוע. אין ספק שאל הודעה זו היה מלווה כיף גדול, הרגשה שאף יכולה לשכנע אתכם בנקל ללכת דווקא היום לאותה החנות ולפנק את עצמכם.

נקודה למחשבה

הפרסום ב- SMS נעשה אך ורק אחרי שניתן לכך אישור מפורש מצדו של הנמען. אישור מהסוג הזה משמש עבורכם כאסמכתא משפטית לכל עניין ודבר ועל כן הוא עשוי למנוע כל התדיינות עתידית בבית המשפט, על אחת כמה וכמה לאחר כניסתו לתוקף של חוק הספאם. עצם מתן האישור לקבלת ההודעות מצביע על כך שהנמען מעוניין לקבל את העדכונים שלכם ולצרוך את המוצרים שיש לכם להציע. כל עוד תקפידו להיות אטרקטיביים– אין כל סיבה שהלקוח הארעי לא יהפוך לקבוע ומאוחר יותר, אף לשגריר של המותג שלכם.

הצלחה מוכחת – כל פעם מחדש

לסיכום, כפי שניתן לראות שיטת הפרסום ע”י הפצת SMS מוכיחה את יעילותה בכל פעם מחדש משום שיש בכוחה להגיע לאמצעי התקשורת הזמין והקרוב ביותר לכל אדם – הטלפון האישי שלו. בעידן של תקציבי פרסום המצטמצמים מרגע לרגע וטכנולוגיה חכמה שצוברת תאוצה, עולה חשיבותו של השיווק באמצעות הפצת SMS. שיטת שיווק זו הנה ממוקדת וישירה יותר במיוחד בשל העובדה שהמרחק בינה לבין ההגעה הפיזית לבית העסק או להזמנת המוצר או השירות באמצעות הטלפון, הוא הקצר ביותר.

טכנולוגיה פיננסים רכבים שיווק
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תהליך בדיקת הבית: מה קונים צריכים לדעת?
בתהליך בדיקת דירה לפני מסירה יש יותר ממה שקורה ביום הבדק בית. כקונה, ישנם צעדים מסוימים שאתם יכולים...
קרא עוד »
יונ 28, 2022
הבנת עומק של שפות תכנות מבוקשות והשימוש היעיל בהן
תכנות – המנוף שמגשר בין רעיונות למציאות, ומי שהצליח להבין את העומק של השפות התכנותיות הנכונות הוא זה...
קרא עוד »
מאי 29, 2025
הפיתוח של Chat GPT והפוטנציאל המרהיב שלו
בשנים האחרונות חלה צמיחה אקספוננציאלית בתחום הבינה המלאכותית, עם התקדמות שחוללה מהפכה בתעשיות...
קרא עוד »
ספט 11, 2023
חוקי חזקות – לא צריך לחשוש מכך
צריך לדעת חוקי חזקות ותרצו לראות כי אתם ניגשים אל לימוד החומר בצורה מוצלחת ככל האפשר? כדי שכך יהיה,...
קרא עוד »
אפר 07, 2022
האם כל עסק צריך אפליקציה?
לכל עסק חשוב שתהיה אפליקציה כי היא נותנת לו את האפשרות ליצור נוכחות דיגיטלית. זה גם עוזר בבניית רשת של...
קרא עוד »
אוק 29, 2022
הגברת המכירות וניהול לידים חכם יותר עם סוכני AI מתקדמים
רוצים לדחוף את המכירות שלכם לשמיים ולנהל כל ליד כמו מקצוענים? זה הזמן לתת למכונה לעבוד בשבילכם! סוכני...
קרא עוד »
אוק 19, 2025
חוששים מפשיטת רגל? אפשר גם בלי
אדם הסובל ממצב כלכלי מאתגר במיוחד עשוי למצוא את עצמו בסופו של דבר פושט רגל. בעבר הליך זה היה מורכב...
קרא עוד »
נוב 17, 2024
מחשוב ענן, יתרונות לעסק שלך
אחת הטכנולוגיות, שבשימוש אצל בעלי עסקים, היא טכנולגיית מחשוב בענן. טכנלוגיה זו היא ריכוז של משאבי...
קרא עוד »
דצמ 17, 2019
מדריך המלא לבניית אתר
עולם האתרים תמיד היה מקום מאוד דינמי ומהיר. זה כל הזמן מתפתח ומשתנה, וזה יוצר הרבה אתגרים לבעלי אתרים....
קרא עוד »
מרץ 28, 2023
דחיקת אזכורים שליליים בגוגל
האלגוריתם של גוגל מאוד קפדני בכל הנוגע לאזכורים שליליים. אם למשתמש יש מילה שלילית בתוצאות החיפוש שלו,...
קרא עוד »
נוב 12, 2022
האוניברסיטה של עדן שרעבי ליזמים אינטרנטיים
תמיד חלמתם להרוויח כסף מהאינטרנט ולפרוץ את הגבולות של עצמכם? אתם לא צריכים רק לחלום, אלא להתחיל ללמוד...
קרא עוד »
מרץ 05, 2021
מה זה גוגל שופינג ואיך זה עובד?
כשאנחנו נכנסים למנוע החיפוש של גוגל לחפש מוצר כזה או אחר, יש הרבה תוצאות חיפוש המתחלקות ל-2 אזורים....
קרא עוד »
אפר 21, 2021