איך תשפרו את תהליכי ניהול הרכש והמלאי בארגון?
הכלכלה הדיגיטלית משנה את הדרך בה אנו עושים עסקים. הצורך בפתרונות דיגיטליים ועליית מחשוב הענן הובילו לגישה חדשה לרכש. תהליך הרכש צריך להיות יעיל יותר, יעיל יותר וזריז יותר. זה יעזור לך להפחית עלויות, לשפר את איכות השירות שלך ולהגדיל את המכירות שלך.
עקב הגדלת גודל הארגון ומורכבותו, תהליכי הרכש וניהול המלאי הופכים לקשים יותר. הסיבה לכך היא המספר הרב של אנשים המעורבים בהם, רמות המיומנות השונות שלהם וסדרי עדיפויות שונים.
אנחנו בעידן הביג דאטה. המשמעות היא שארגונים צריכים להשתמש במידע שיש להם כדי לשפר את התהליכים שלהם, מה שמוביל לרוב לירידה בתפוקה ואובדן מכירות.
על מנת לעזור לך להבין במה מדובר, נבחן שלוש דוגמאות לאופן שבו מערכות שונות יכולות להפוך את העסק שלך ליעיל יותר:
תהליכי הרכש וניהול המלאי בארגון מורכבים, גוזלים זמן ומועדים לטעויות. המפתח להצלחה הוא להפוך תהליכים אלו לאוטומטיים ולהפוך אותם ליעילים יותר למשל עם מערכת ניהול מלאי ורכש. ניתן לעשות זאת באמצעות עוזרי כתיבה בינה מלאכותית שיכולים לנתח נתונים, לייצר רעיונות תוכן ולהמליץ על מוצרים או שירותים חדשים.
ניהול שרשרת אספקה הוא תהליך מורכב. זה מערב מחלקות וחברות רבות ושונות. ישנם גורמים רבים המשפיעים על תהליך ניהול שרשרת האספקה. אלו כוללים:
1) תמהיל מוצרים, לרבות כמות המוצר במלאי והביקוש הכולל למוצרים;
2) ביקוש, כולל כמה לקוחות צריכים לקנות;
3) כושר ייצור, לרבות כמה ייצור ניתן לעשות בתוך מסגרת זמן מסוימת;
4) גמישות המחירים, הנקבעת על פי אם הביקוש גבוה או נמוך; ו/או
לאחר רכישת מוצר או שירות חדש, עליך לנהל את המלאי על מנת לעקוב אחר מצב המוצרים שלך. במדריך זה נראה לכם כיצד לעשות זאת ביעילות וביעילות באמצעות דוגמה.לקבלת הצעת מחיר מ- CloudCom>>>