קישורים טובים וקישורים רעים – למה אתם צריכים את שניהם?

מכיוון שהקישורים הינם בעלי משקל רב בהליך הקידום האורגני הרי שחלק ניכר מעבודת המחקר והלימוד של מקדמי אתרים בישראל הרי שיש לא מעט השגות לגבי הערך האמיתי של הקישורים, כמה קישורים צריך כדי לקדם אתר, באילו קישורים כדאי להשקיע ועוד. למעשה בעבר היו המקדמים ובעלי האתרים משקיעים בהשגת קישורים מכל הבא ליד ומכל רחבי האינטרנט. קישורים יותר טובים, פחות טובים, מתוך מאמר, מתפריט צדדי וכו'. לאחר עדכוני גוגל לאורך השנים הקישורים הסתמיים אינם בעלי ערך ממשי לקידום האורגני של האתר בגוגל ולכן החלו המקדמים להשקיע רק ביצירת קישורים איכותיים לאתר המקודם.

 

האם זה נכון להשקיע רק בקישורים איכותיים לאתר?

כמובן שההיגיון הבריא מאחורי מחשבה זו היא שככל שנשקיע את המשאבים שלנו בקישורים יותר איכותיים ויותר קישורים שכאלה הרי שנזכה כביכול להליך קידום איכותי יותר ויותר נקודות זכות בגוגל. הבעיה היא שאותם מקדמים שוכחים דבר אחד פשוט: הרצון של גוגל היא שהאתרים יקבלו את הקישורים הללו באופן טבעי ככל האפשר. כלומר – האידיאל מבחינת גוגל היא שהאתר יהיה מספיק איכותי ואמין שאנשים ישתפו את האתר מרצונם ומהקישורים הללו. בפועל זה לא מה שקורה ומקדמים ובעלי אתרים יוזמים בעצמם את הקישורים אולם כדי שזה יראה טבעי ככל האפשר – מה שרוב המקדמים מפספסים כיום הוא העובדה שצריך להשקיע בתמהיל קישורים כמה שיותר טבעי ולצורך כך חייב שהוא יכלול גם קישורים פחות טובים.

 

כיצד קישורים פחות טובים תורמים לנו?

אם אנו רוצים שתמהיל הקישורים שלנו יראה טבעי הרי שחשוב להשקיע גם בקישורים פחות טובים, לא צריך להשקיע הרבה כסף או בכלל להשקיע כסף (יותר זמן) אבל חשוב שיהיו גם קישורים כאלה. הרי שאם באופן טבעי אנשים היו מקשרים אלינו מרחבי הרשת הרי שחלק מהקישורים היו באופן טבעי גם פחות איכותיים אז אם גוגל רואה שכל הקישורים לאתר שלנו הם אך ורק קישורים איכותיים הרי שזה לא טבעי.

טכנולוגיה פיננסים רכבים שיווק
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בחינת חלופות לאילוף כלבים מסורתי בהגדרות פרישה
כשזה מגיע לאילוף כלבים במסגרות פרישה, שיטות מסורתיות לא תמיד מתאימות בצורה הטובה ביותר. הסביבה...
קרא עוד »
ינו 05, 2024
אחסון אתרים בחינם VS אחסון אתרים בתשלום
בעידן הטכנולוגי של היום ניתן לראות כי לכל עסק יש ברשותו אתר אינטרנט. מכיוון שהשימוש ברשת האינטרנט...
קרא עוד »
יול 02, 2019
מה זה גוגל שופינג ואיך זה עובד?
כשאנחנו נכנסים למנוע החיפוש של גוגל לחפש מוצר כזה או אחר, יש הרבה תוצאות חיפוש המתחלקות ל-2 אזורים....
קרא עוד »
אפר 21, 2021
מה זה CRM – איך זה עובד ואיך זה יועיל לעסק שלך
CRM ראשי תיבות של ניהול קשרי לקוחות. זוהי אסטרטגיה ומערך טכנולוגיות המשמשות עסקים לניהול וניתוח...
קרא עוד »
יול 26, 2023
הימורים אונליין: האמת מאחורי חוויית הקזינו מהבית
כל חובב משחקים, או מישהו שמחפש קצת ריגוש, כבר שקל לשקול לשים כמה שטרות על הקו באינטרנט. עם הצמיחה...
קרא עוד »
מרץ 17, 2025
כנס וירטואלי – התממשקות ומה שצריך לדעת
קיום מוצלח של כנס וירטואלי צריך להיות כזה שמושם בו דגש בראש ובראשונה על התממשקות הכנס לפלטפורמות...
קרא עוד »
דצמ 15, 2020
מהם ההבדלים בין אתר תדמית, חנות אונליין ואתר קטלוגי – שלושה מסלולי נוכחות דיגיטלית עם טוויסט
בימינו, היכן שכל אחד עם סמארטפון יכול להפוך לאיש שיווק מהשורה הראשונה, המושג "אתר אינטרנט" זוכה...
קרא עוד »
מרץ 25, 2025
מסעות פרסום פוליטיים: תובנות מפתח של המורכבות
קמפיינים פוליטיים הם ריקוד מורכב של אסטרטגיה, מסרים ותזמון. הם מציעים צוהר ייחודי לתודעה הקולקטיבית...
קרא עוד »
אוג 23, 2023
תפקידו של תקליטן בחתונה
תקליטן לחתונות הוא יותר מסתם אדם שמנגן רצועות. הם קריטיים בקביעת מצב הרוח, בידור האורחים ובהבטחת...
קרא עוד »
יונ 13, 2024
הכירו את הפיקסל החדש של פייסבוק
בחודשים האחרונים ניתן לראות כי פייסבוק נמצאת תחת מתקפה של התקשורת וזאת עקב העובדה כי יש טענות שהיא...
קרא עוד »
נוב 20, 2018
הדרך הנכונה ללמוד אלגוריתמים ו-Data Structures – טיסות מסלול עוקב בסייבר-חלל!
כולנו מכירים את המושג "אלגוריתמים", אבל מה באמת עומד מאחורי המינוח הזה? תחשבו על כך כעל הדרך שבה אנו...
קרא עוד »
מרץ 16, 2025
כלים ופתרונות מעשיים לניהול תקציב משפחתי מאוזן – איך להיות אשפי הכספים בבית בלי לאבד את הראש
ניהול תקציב משפחתי – זה לא חייב להיות סיפור מסובך עם טבלאות מתמטיות ומשימות שמרחיקות אותנו מהחיים....
קרא עוד »
מאי 21, 2025