בועז דקל מדבר על שיווק לילדים ולמבוגרים
בועז דקל נחשב ללא ספק לאחד מאנשי העסקים המוכרים, הידועים והמוערכים ביותר בארץ. מדובר על האדם אשר ייסד את אתר הצעצועים המפורסם אמיגו, אשר מספק מגוון עצום של צעצועים ומשחקים לילדים בכל גיל. כדאי לדעת כי האתר מספק את המוצרים השונים במחירים אטרקטיביים, דבר שמאפשר לכל הורה לספק לילדים שלו את הצעצועים האיכותיים ביותר, מבלי לפשוט את הרגל. למעשה, בועז דקל הצליח להפוך את האתר אמיגו לאמזון הישראלית, היות ומדובר על אתר המספק מגוון עצום של אפשרויות שונות במחירים נמוכים ומשתלמים במיוחד. אחת התובנות של בועז כללו את ההבנה כי רוב ההורים בוחרים להזמין מאמזון את כל מוצרי התינוקות והילדים שלהם, היות והמבחר בארץ מצומצם אך המחירים גבוהים בצורה לא פרופורציונלית. בעקבות כך, הוא בחר להקים את האתר אמיגו, כדי לספק להורים תחליף ראוי לאמזון.
בועז דקל – שיווק לילדים ולמבוגרים – כיצד לעשות זאת נכון?
חשוב להבין כי שיווק לילדים ולמבוגרים מבוסס על השילוב האידיאלי בין מוצר איכותי ועמיד לבין הצרכים של קהל היעד. למשל, כאשר מדובר על הורים לילדים או לתינוקות, ישנו צורך לרכוש מוצרים מתאימים לילדים, תוך כדי הקפדה על איכות, עמידות ובטיחות. אף הורה לא ירצה להסתכן במוצרים זולים ויפים, אשר עלולים להכיל שאריות של חומרי צבע רעיל או דבק מסוכן. לכן השיווק של רוב המוצרים המיועדים לילדים ולפעוטות, מדגישים את הבטיחות של המוצר וכמובן את העמידות והחוזק שלו. כולנו יודעים כי ילדים נוטים לזרוק ולהעיף את הצעצועים שלהם, ולכן חשוב להקפיד על רכישה של מוצרים איכותיים שלא ישברו תוך ימים בודדים בלבד. מסיבות אלו בדיוק, חשוב להדגיש את הנושאים האלו בשיווק של מוצרים לילדים, היות ומדובר על מילות מפתח חיוניות.