סרטון אנימציה לעסקים – מי יכול לעזור לנו בכך?

כשאנחנו רוצים להכין סרטון לעסק שלנו, בין אם מדובר בסרטון שנועד לשווק מוצרים או שירותים, סרטון שנועד לצרכי הדרכה, סרטון תדמית או כל סוג אחר של סרטון, אנחנו צריכים לדעת תחילה, מי יכול לעזור לנו להכין אותו באופן שיענה על הצרכים שלנו בצורה מדויקת. 

אנחנו קובעים את המטרות והיעדים שלנו, קובעים לעצמנו תקציב רלוונטי וכל מה שנדרש בשביל שנוכל להשתמש בסרטון בצורה אפקטיבית, כך או אחרת, ובסופו של דבר, עלינו להחליט את מי נשכור בשביל להכין אותו עבורנו. נבחר בגורם מקצועי, על פי פרמטרים שונים אותם נציג בהמשך המאמר. 

אחד הדברים הראשונים שעלינו להחליט, בכל מה שקשור ליצירת סרטון לעסק שלנו הוא האם ברצוננו להכין סרטון רגיל או סרטון אנימציה לעסקים. זה כמובן ישפיע על סוג אנשי המקצוע שנשכור לשם כך. יש הבדל בין בעלי מקצוע שמתמחים בייצור סרטונים רגילים, עם צילום בשטח, לבין סרטוני אנימציה אשר מפיקים אותם באולפן עם תוכנות מחשב שונות. 

איך בוחרים את האולפן הנכון?

ראשית, אנחנו צריכים לבחון עבודות ישנות, סרטונים שהם הכינו בעבר על מנת להחליט האם זה תואם למה שאנחנו מחפשים. הן לגבי האיכות, הן לגבי הסגנון והן לגבי אלמנטים אחרים. 

שנית, אנחנו צריכים לבחון את השאלה באילו אמצעים האולפן משתמש, עד כמה הם מתקדמים, עד כמה רלוונטיים לימינו. במיוחד אם אנחנו רוצים להציע את הסרטון לקהלים שונים, בארץ או בחו"ל. 

שלישית, אנחנו צריכים לראות איך מתנהל תהליך העבודה של הפקת סרטי תדמית מול האולפן ובעלי המקצוע שעובדים בו. צריך לקחת בחשבון, שהתהליך העבודה איתם מתנהל לאורך זמן ולכן חשוב שאנחנו נרגיש בטוחים, נרגיש בנוח, ונדע שמדובר בגורמים מקצועיים ורציניים שאפשר לסמוך עליהם. 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך תשפרו את תהליכי ניהול הרכש והמלאי בארגון?
הכלכלה הדיגיטלית משנה את הדרך בה אנו עושים עסקים. הצורך בפתרונות דיגיטליים ועליית מחשוב הענן הובילו...
קרא עוד »
אפר 15, 2023
הקשר בין BRAND BUILD ובין בחירת צבע המותג 
אתם עמלים עכשיו על בניית המותג שלכם ורוצים לעשות את זה נכון? התחלתם לחשוב על עיצוב של לוגו מתאים...
קרא עוד »
יונ 11, 2020
מקרים בהם לא כדאי לחסוך על קידום בגוגל
אין ספק שקידום אתרים בגוגל הינו אחד מכלי השיווק העוצמתיים שנתונים לרשות בעלי האתרים. מכיוון שוגל...
קרא עוד »
מאי 11, 2019