איך משלבים אסטרטגיה עסקית עם קידום בגוגל ובפייסבוק

שילוב אסטרטגיה עסקית עם קידום בגוגל

היום, כשעסק מגבש לעצמו אסטרטגיה עסקית בתחום שלו, מתוך מטרה להגיע אל קהל לקוחות חדש וכן לשמר על קהל לקוחות קיים, הוא לא יכול לוותר על האופציה של קידום העסק בכלל וקידום האתר שלו בגוגל ובפייסבוק. זה חלק משמעותי ורחב באסטרטגיה לטווח הרחוק.

על מנת להבין את ההקשר בין השניים, צריך להבין את המשמעות של קידום בגוגל או ברשתות חברתיות עבור כל עסק, בכל תחום. היום, אף עסק לא יכול להסתמך אך ורק על איכות המוצר או השירות שהוא מספק, הוא חייב לדעת כיצד לשווק אותם, הוא חייב לדעת כיצד למתג ולשווק את העסק שלו לקהל הרחב, ועליו לעשות את זה בצורה נרחבת, באופן שיקדים את המתחרים שלו, בין אם זה מבחינת הרלוונטיות וכן מבחינות אחרות. 

לשם כך, יש להכיר את כל הנושא של קידום אורגני בגוגל וכן קידום ברשתות חברתיות. אחרת, העסק עלול להיתקע באסטרטגיות שיווק ומכירה ישנות, שאינן רלוונטיות או לפחות אינן ממצות בצורה נכונה את כל היכולות של העסק וכן את כל היכולות שקיימות בתחום. 

חשוב לציין, כאשר בוחרים להיעזר בכלי של קידום אורגני בגוגל או ברשתות חברתיות, נהנים לא רק מאפשרות חשיפה גבוהה ומשמעותית יותר ולא רק מכלים הרבה יותר עוצמתיים לפרסום, אלא גם נהנים מכלים ייחודים לניתוח נתונים, דבר שיכול לעזור גם בפונקציות אחרות באסטרטגיה הרחבה. למשל, אם משתמשים בכלים של ניתוח צורכי קהל ומשתמשים בגוגל או בפייסבוק, אפשר להיעזר בנתונים שמתקבלים גם לצרכים אחרים, מעצם זה שאפשר לקבל תוצאות מאוד איכותיות, ממוקדות, על בסיס מאפיינים שונים של גיל, מין וכדומה. 

> למדו איך משיגים קישורים שיעזרו בקידום אתר האינטרנט שלכם

איך משלבים קידום בגוגל ופייסבוק בתהליכי אסטרטגיה עסקית

בשלב הראשון, יש לבצע ניתוחים מתאימים של המידע אשר עומד לרשותנו. יש לבחון היטב את הנתונים, בין אם זה של אפשרויות הקידום והתוצאות, טראפיק באתרים, פעילויות וכדומה. בהתאם לכך, אפשר להסיק באיזו אסטרטגיה ננקוט מבחינה עסקית רחבה ובפרט בכל מה שקשור לקידום ושיווק. 

בשלב השני, אפשר לפעול הפוך, כלומר, ברגע שמחליטים על אסטרטגיה מסוימת, למשל לקידום מוצרים ושירותים מסוימים, אז אפשר לבחון כיצד להיעזר בגוגל או בפייסבוק, בשביל לממש את אותה אסטרטגיה בצורה נכונה, בצורה מושכלת, על מנת לקבל תוצאות איכותיות. 

צריך להדגיש שעלינו גם לקחת בחשבון את התקציב שעומד לרשותנו וכן את האפשרויות השונות שאנחנו יכולים להיעזר בהן. למשל, דרך העברת תקציבים לפרסום בגוגל ובפייסבוק על חשבון מוצרי פרסום אחרים, למשל, דרך יצירת מוצרים דיגיטליים משמעותיים יותר, דרך מעבר לפעילות עסקית רחבה וענפה יותר באינטרנט ועוד. 

במילים אחרות, ברגע שאנחנו משלבים את גוגל ופייסבוק בתהליך השיווק והפרסום שלנו, אנחנו למעשה פותחים לעצמנו אופציה רחבה יותר לפעילות עסקית הרבה יותר משמעותית ועדכנית.

> צרי למשפחה בטחון כלכלי, קראי על אימהות ועבודה מהבית

טכנולוגיה פיננסים רכבים שיווק
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תובנות עיקריות לגבי יתרונות תוכנת פריוריטי
בנוף העסקי הדינמי של היום, בחירת פתרון התוכנה הנכון יכולה להשפיע באופן משמעותי על היעילות...
קרא עוד »
מרץ 19, 2024
כל מה שרציתם לדעת על שירותי ענן
מחשוב ענן הוא טכנולוגיה המאפשרת לך להפעיל יישומים ונתונים על פני מספר שרתים. טכנולוגיה זו מאפשרת...
קרא עוד »
אוג 02, 2022
חדשנות בטכנולוגיית התוכן: כניסת הבינה המלאכותית לשירותי כתיבה
אם היינו מדברים על רומנטיקה בינה מלאכותית וכתיבה, זה כמו לברר מה רומנטי בפיצת אנצ'ילדה. האם...
קרא עוד »
פבר 13, 2025
תוכנה להצבעות – עורכים בחירות דיגיטליות
זה לא משנה אם מדובר על בחירות של ועד עובדים, קבוצת סטודנטים או בחברה – כיום כשרוצים לערוך בחירות, ניתן...
קרא עוד »
ינו 12, 2022
בחינת תובנות נסתרות לגבי השקעות בביטקוין
בנוף הפיננסי המתפתח במהירות של ימינו, ביטקוין התגלה כשחקן בולט, ששבה את העניין של משקיעים ברחבי...
קרא עוד »
מרץ 03, 2024
חשיפת היתרונות של קידום רשתות חברתיות: כל מה שהיית להוט ללמוד
בנוף ההולך ומתפתח של שיווק דיגיטלי, רתימת כוחן של הרשתות החברתיות לקידום הפכה לבעלת חשיבות עליונה....
קרא עוד »
אוק 08, 2023
שדרג את חווית הלקוח באמזון שלך – השיטה שהופכת קונים לנאמנים
אם אתה מוכר באמזון, יש לך עסק עם פוטנציאל ענק — אבל גם תחרות שלא מרפה. איך הופכים את החנות שלך למקום...
קרא עוד »
מאי 26, 2025
אפיון אפליקציות – כיצד עושים את זה נכון? 
אחד השלבים החשובים ביותר בתהליך של פיתוח אפליקציות הוא תהליך האפיון שלהם. מדובר על שלב מאוד חשוב...
קרא עוד »
אפר 22, 2021
מארגן המידע: איך Zotero הופך את הסמינריון שלכם לבלתי נשכח!
בעידן שבו הידע זורם כמו מים, חשוב יותר מתמיד לדעת איך לסנן את המידע ולהשתמש בו בצורה נכונה. כשמדובר...
קרא עוד »
אוג 17, 2024
בניית אתרים לעסקים – איך לבנות אתר מניב ויעיל שיווקית?
המטרה העיקרית של בניית אתרים לעסקים היא יצירת נוכחות תדמיתית מרשימה במרחב הווירטואלי. מטרות נוספות...
קרא עוד »
אפר 30, 2022
הדמיה לחנות: תוספת אור קטנה יכולה להפוך את החנות שלכם לממלכה
אור עושה יותר מלפתוח את העיניים שלכם בבוקר – בעולם הקמעונאות, הוא *בונה אווירה, משפיע על רגשות, ומכוון...
קרא עוד »
מאי 05, 2025
מקסום היעילות: שיקולים מרכזיים לעבודה עם אפליקציית Monday
בעולם המהיר של עסקים מודרניים, מציאת הכלים הנכונים לשיפור הפרודוקטיביות ולייעל את זרימת העבודה היא...
קרא עוד »
מרץ 06, 2024