האם אפשר לבנות אתר אינטרנט בחינם? (בניית אתרים בחינם)

בניית אתרים בחינם

אם לאחרונה שמעתם את המושג "בניית אתרי אינטרנט ללא עלות", לא הטעו אתכם, קיים דבר שכזה. ישנן דרכים שונות לבנות אתרי אינטרנט כיום, ולא תמיד תצטרכו לגרוע רבות מתקציבכם. במקרים מסוימים, לא תצטרכו אפילו להכניס יד לכיס. 

אז כיצד בונים אתרים היום? כמה זמן התהליך של בניית אתר ייקח? האם מדובר בתהליך יקר מאוד? אנחנו שמחים לבשר לכם ששנת 2020 הגיעה, ונראה שכיו כבר לא צריך להשקיע עשרות אלפי שקלים על בניית אתר אינטרנט. אם בעבר נהיינו צריכים להמתין לשירותי עיצוב גראפי במשך חודשים ולשירותי בניית אתרים, הרי שבימינו הדיגיטליים כבר אפשר להקים אתר תוך מספר ימים. לפעמים אפילו תוך יום אחד. 

בניית אתרים ללא עלות

האם יעלה לי הרבה כסף לבנות אתר אינטרנט? אם כן, כמה יעלה התענוג? שימו לב, קודם כל, חשוב לציין כי בימינו, מדינת ישראל מספקת מימון לבניית אתרי אינטרנט, במיוחד אם אתם מתגוררים בפריפריות השונות. בניית אתרים בחינם מתאפשרת בעזרת המדינה, שהחליטה בשנים האחרונות לעודד את פיתוחן של חנויות מסחר אלקטרוניות, מה שנקרא, חנויות אונליין.

אם אתם עונים על מספר קריטריונים, שאותם אפשר בקלות לברר דרך הרשת, תוכלו לקבל סיוע מהמדינה לבניית אתר מכירות באינטרנט. גם אם אתם לא עומדים בקריטריונים הנקבעו על ידי המדינה, בכל זאת תוכלו להקים היום אתרי אינטרנט ללא עלות. 

באילו פלטפורמות ניתן לבנות אתרים בחינם?

חשבתם למשל להקים את האתר בפלטפורמת WIX? אולי ב-SHOPIFY? מה לגבי וורדפרס? אילו פלטפורמות דרכן ניתן לבנות אתרים בחינם, אך כמובן שתמיד יהיה צורך לשלם על הדומיין של האתר, לשלם על עלויות של מערכות סליקת אשראי ועוד. 

בכל מקרה, העלויות הנלוות תמיד יהיו נמוכות יותר מאשר ימים עברו, בהם היינו צריכים לשלם עשרות אלפי שקלים לבעלי מקצוע שונים? מה גם שבמקרים רבים, התהליך של בניית אתרים היה מתעכב זמן ארוך. כיום כבר ניתן להנות מכל השירותים תחת קורת גג אחת, במיוחד אם אתם נעזרים בחרות קידום אתרים בגוגל. 

חברות קידום מומלצות יוכלו גם לייעץ לכם בכל מה שקשור לנושא של בניית אתרים בחינם ב-2020. בשורה התחתונה, חברות אלו ישמחו לספק לכם שירותי קידום לאחר שתבנו את האתר, כך שכדאי להסתייע בהן מראש. 

לבנות אתר אינטרנט בחינם ב-2020

אם אתם מחליטים לבנות אתר אינטרנט בחינם, ההמלצה היא לייעד בכל זאת תקציב מסוים עבור שירותיהם של אנשי מקצוע. גם אם אתם מעדיפים לעבור את רוב התהליך בגפכם, בכל מקרה תמיד יהיה מומלץ להעביר את המושכות לאנשי מקצוע תותחים, שיוכלו לספק לכם את הפיניש הנכון. 

לא פעם, ה-FINE TOUCH של חברת קידום אתרים מומלצת יכול לגרום לאתר לקום או ליפול על רגליו. כשמסתייעים במקצועני דיגיטל אמיתיים, הסיכוי לעמוד על רגליים איתנות הוא גבוה יותר. במילים אחרות, ההסתייעות באנשי המקצוע הנכונים תוביל לאתר אינטרנט חזק ויציב, גם אם הוא נבנה בחינם.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כמה חשוב שיהיה אתר הבשלנית – טיפים לבחירה נכונה של מתכונים מקוונים
ברוכים הבאים לעולם החקר הקולינרי, שבו כל מנה מספרת סיפור, וכל מתכון הוא מסע שמחכה לצאת אליו. כמומחה...
קרא עוד »
ינו 16, 2024
אפיון אפליקציות – כיצד עושים את זה נכון? 
אחד השלבים החשובים ביותר בתהליך של פיתוח אפליקציות הוא תהליך האפיון שלהם. מדובר על שלב מאוד חשוב...
קרא עוד »
אפר 22, 2021
גלישה בגל הלמידה הדיגיטלית: המדריך החיוני
העידן הדיגיטלי חולל מהפכה בחינוך, והוביל עידן שבו הלמידה אינה מוגבלת לכיתות לימוד. עם משיכה של העולם...
קרא עוד »
ספט 21, 2023