קידום אתרים בתקופת הקורונה – בעד או נגד?

קידום אתרים

מזה מספר חודשים שהקורונה משתוללת בעולם, משתקת עסקים, סוגרת חנויות וגורמת לאנשים לחשוב פעמיים לפני שהם פותחים את הארנק ומוציאים כסף. השאלה הגדולה שמרחפת באוויר היא,  האם עכשיו זה זמן טוב להמשיך לקדם את האתר (או, במידה שטרם התחלתם לעסוק בכך – האם זה זמן נכון להתחיל עם זה?). האם גם בתקופות כמו שאנו חווים כרגע, כשהכל נראה כל כך מבולבל ולא בטוח, צריך להמשיך ולהסתכל על העתיד כאופק יציב? 

דווקא בתקופות של קיפאון כלכלי וסגר ביתי, לאנשים יש יותר פנאי להכיר אתכם

כשהכל זורם ונפלא, זאת לא חוכמה לבנות תמהיל שיווקי ווינרי ולנצח עם העסק שלכם. השאלה היא תמיד, מה נעשה אם וכאשר יקרה מצב בו לא תהיה לנו שליטה על התנהגות השוק. האם נרים ידיים, נרכין את הראש ונחכה שהגל יעבור, או ננצל את החולשה במשק כדי לשפר תהליכים פנימיים, לבנות קהלים חדשים ולחפש עוד ועוד מוצרים שאפשר להרוויח מהם? קידום אתרים הוא אחד הכלים, שכל בעל עסק, במיוחד בתקופות של קיפאון או משבר, צריכים להיעזר בהם כדי להגיע לקהלים שטרם שמעו עליכם, לנצל את המצב בו אנשים פחות עסוקים כדי לספר להם עליכם, ואולי ליצור בהם את הצורך לרכוש מכם, וכן הלאה.התפקיד של קידום אתרים הוא לא רק לפרסם את שמכם במנועי חיפוש, אלא ליצור גשר בין מה שאנשים עדיין לא יודעים שהם צריכים – ובין עוררות הצורך שלהם למוצר שלכם.

לחשוב מחוץ לקופסא: קידום אתרים מרחיב לכם את גבולות הלקוחות שלכם 

מאד יתכן שהעסק שלכם כרגע לא בראש מעייניהם של הלקוחות שלכם. אולי הוא אפילו נחשב מותרות, או פינוק שעבורם בתקופה זו אינו רלוונטי. תחשבו איך אתם מסיבים את המוצרים שלכם לרלוונטיים ואפילו הכרחיים עבור אנשים שנמצאים כרגע בתקופה לא קלה. אולי זה הזמן לפנות לקהל אחר לחלוטין, לשנות קצת את אופן הרכישה, לצאת במבצעים ועוד. את כל אלה תוכלו לייצר רק בעזרת קידום איכותי ומסיבי, שיגיע לכל הקהלים שאותם אתם רוצים להשיג. 

זכרו: לכל קורונה יש מוצאי קורונה

אין ספק שכרגע הכל נראה לא ברור ולא יציב, ולהשקיע כספים בכלים דיגיטליים לצרכי שיווק ופרסום נשמע אולי לא רלוונטי לעסק שרוצה לחסוך. אבל מה יקרה בעוד חודש, חודשיים או שלושה – כשהכל ייגמר? הרי הנגיף לא יישאר איתנו לנצח, וגם אם כן – ימצא לו חיסון. ביום שאחרי, אנשים ירצו להסתער על החיים הטובים, על השופינג, על ההנאות – על כל מה שנמנע מהם עד כה – וכשהם יחפשו מה לקנות, אתם פשוט לא תעלו במנוע החיפוש שלהם. בדיוק בגלל זה אתם צריכים מקדם אתרים טוב, שישמור אתכם בתודעה כל הזמן, גם עכשיו, וגם כשנחזור בשעה טובה לשגרה. רק בריאות!

 

טכנולוגיה פיננסים רכבים שיווק
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
עולם החולצות המודפסות
חולצות מודפסות, הן פריט לבוש רב תכליתי ואופנתי שיכול להוסיף פופ של צבע ואישיות לכל בגד. חולצות...
קרא עוד »
ינו 20, 2023
מערכת טפסים
בכל שנה העובדים צריכים לחתום על טופס 101 כדי שיוכלו לקבל הקלות במס המגיעות להם, וכן כדי שהחברה תוכל...
קרא עוד »
נוב 14, 2021
איך לבחור מקדם אתרים בקלות לפי בכור גולן
בחירה של מקדם אתרים שיודע לעשות את העבודה שלו בצורה מקצועית זוהי משימה שיכולה להיות לא פשוטה לעתים....
קרא עוד »
דצמ 06, 2020
הנגשת אתרך לעולם: 7 דרכים פשוטות להגיע לקהלים חדשים ולשפר את חווית המשתמש
אתה משקיע זמן, אנרגיה ותוכן מעולה באתר שלך, אבל משהו עדיין מחסר: קהלים חדשים, הרחבת טווח ההגעה ושדרוג...
קרא עוד »
אוג 25, 2025
איך עושים סרטוני תדמית
אומרים שעשיית פרסומות זו אומנות לכל דבר. זה אכן כך, בשביל לייצר פרסומת טובה צריך להיות אמן בתחום. זה...
קרא עוד »
ינו 05, 2020
שיפור מהירות אתרים – למה זה חשוב?
אחד הפרמטרים החשובים ביותר בבניית אתר אינטרנט ותחזוקו, הוא כל הנושא של מהירות האתר. אם אנחנו רוצים...
קרא עוד »
אוג 02, 2021
איך להציל כונן קשיח חיצוני ולהוציא חומר
בשנים האחרונות כוננים קשיחים נצפים כנכס אדיר עבור הצרכנים, העסקים, וחברות במשק. מהנתונים שעולים, כמות...
קרא עוד »
אוק 07, 2020
סרטי תדמית בעידן הדיגיטלי: למה זה הזמן שלכם להיות בקדמת הבמה!
העידן הדיגיטלי הוא כמו משחק מעניין שבו התמחות ובידול הם המפתח להצלחה. סרטי תדמית השתלטו על קידמת הבמה...
קרא עוד »
ינו 12, 2025
שיקולים מרכזיים בבחירת ציוד מכני הנדסי
בחירת הציוד המכני ההנדסי הנכון היא חיונית להבטחת יעילות, בטיחות וביצועים מיטביים בפעולות תעשייתיות...
קרא עוד »
אפר 25, 2024
צלילים קסומים: מה כל כך מיוחד במוזיקה חיה באירועים ייחודיים?
האם אי פעם שאלת את עצמך מדוע אירועים עם מוזיקה חיה פשוט קוסמים? זהו הדבר שמגביר פעימות לב ופועל על כל...
קרא עוד »
פבר 27, 2025
להיות הראשונים: טעויות נפוצות בהפקת סרטי תדמית ואיך לנסוע בדרך המוצלחת
בעידן שבו כולנו מחוברים למסכים בכל רגע נתון, סרטי תדמית הפכו לאמצעי הכרחי להעברת מסרים לקהלים רחבים....
קרא עוד »
מרץ 14, 2025
צילום מוצרים לחנויות אונליין – מדריך
צילום מוצרים לחנויות אונליין (צילום תכשיטים למשל) היא תורה שלמה ותחום התמחות של צלמים מקצועיים...
קרא עוד »
נוב 12, 2021