שליחת SMS בתפוצה רחבה – איך עושים את זה בצורה חכמה.
שמירה על קשר עם לקוחות קיימים היא אחד הגורמים העיקריים והחשובים שמשפיעים על סיכויי ההצלחה של העסק. עסק שלא משמר את הלקוחות הקיימים שלו לא יכול לצמוח ולגדול. אבל במקביל, על בעלי עסקים לנסות לגייס כמובן לקוחות חדשים. בשביל לשמור על הלקוחות הקיימים ובמקביל להגיע ללקוחות חדשים – נוצר הפתרון של הדיוור הישיר דרך שליחת SMS בתפוצה רחבה.
מתי מתאים ומתבקש לשלוח הודעות SMS בתפוצה?
הודעות בתפוצה רחבה מתאימות במקרים שבהן העסק רוצה לעדכן לקוחות קיימים בדבר עדכונים שוטפים הכוללים בית היתר, מבצעים חדשים, הטבות וכל מיני עדכונים אחרים.
במקרים שבהם העסק רוצה לחסוך זמן וכסף, הודעות בתפוצה רחבה יהיו פתרון יעיל, זול ונוח.
בנוסף הודעות בתפוצה רחבה יכולות גם לשמש לטובת גיוס לקוחות חדשים. אם עסק משיג פרטי נייד של לקוחות פוטנציאליים – כמו לדוגמא אחרי קמפיין שיווקי באתרי אינטרנט או בתקשורת המסורתית – כל שנותר לו לעשות הוא לשלוח הודעות בתפוצה רחבה ולגרום גם לאנשים חדשים להתעניין במוצר או בשירות שלו.
היתרונות של שליחת SMS בתפוצה
בואו נבין למה לבחור באופציה של שליחת הודעות SMS בתפוצה רחבה – במקום לבחור בשליחת הודעות בדואר אלקטרוני. כאן צריך להבין את ההבדל המהותי בין SMS לבין דואר אלקטרוני: בעוד SMS מגיע ישירות לנייד של הלקוח הקיים או החדש, דואר אלקטרוני נשלח אל תיבת המייל הדיגיטלית.
בעידן הנוכחי, רוב האנשים משתמשים בטלפון הנייד שלהם על מנת לבצע כמעט את כל סוגי הפעולות היום יומיות. לכן, שליחת SMS מאפשרת להגיע אל הלקוח בצורה ישירה ומהירה והרבה יותר אפקטיבית.
נשווה הפצת SMS לשיחת מכירה טלפונית. ההודעה מכילה את כל האינפורמציה הדרושה כדי שהלקוח ירים את הכפפה. הודעת ה-SMS מגיעה ישר ללבו של הלקוח מבלי שהוא מרגיש מאוים או תחת מכבש לחצים המופעל בידי משווקים אגרסיביים.
מכל מה שנאמר לעיל ברור כי תרומתן של הודעות ה-SMS ללקוחות היא משמעותית, הן בשימור הלקוחות הקיימים של העסק והן בהשגת לקוחות חדשים לעסק, מה עוד שראינו כי כלי שיווק זה אפקטיבי וזול משמעותית ביחס לכלי השיווק הנוספים העומדים לרשות העסקים.